Sorry

Astazi am fost la teatru. La Anton Pann.

Piesa „Sorry” a fost jucata de Mariana Mihut si Ion Caramitru.

Sala a fost plina. Am platit cel mai scump bilet de pana acum la Ramnic 30 de lei.

Piesa nu mi-a placut DELOC.

Daca nu o juca Caramitru cred ca iesam din sala (sau poate nu).

Asta e; imi incerc sansa maine cu „Ciubotelele Ogarului”.

Pana atunci va las niste poze de la „Sorry”

P1170843 P1170845 P1170846 P1170848

2 Răspunsuri to “Sorry”

  1. Florin Says:

    Adevarul e ca se face PUTIN teatru de calitate in ziua de azi.. Eu vad asta la Galati..

  2. cllod Says:

    las ca venim noi…🙂

Lasă un răspuns

