Poti sa fii nashul nostru!

P1170055Organizatia in care lucrez are si o sectie de teatru de papusi.

Dorim sa exploatam mai mult acest teatru.

De aceea dorim sa dam un nume teatrului.

Cine ne ajuta cu un nume adecvat?

Ce nume sa dam teatrului?

 AICI

25 Răspunsuri to “Poti sa fii nashul nostru!”

  1. Cristina Says:

    teatrul de papusi:
    Casuta cu povesti sau Arlechino sau Pinochhio sau Piciul sau Piticot….

  2. Lia Says:

    Serafimii ! 🙂

  3. Lia Says:

    sau Zambetul Serafimilor. Zambet de serafimi…..

  4. Ioa Says:

    Mă gândesc… 🙂

  5. Mimi Says:

    Raza de Soare

  6. Gellius Says:

    Păpuşoii (just kidding you). Revin dacă-mi vine vreo idee.

  7. Rodica Botan Says:

    „Ceata lui Pitigoi”

  8. Florin Says:

    Prichindel !

  9. ionbuciuman Says:

    GHIDUȘ

  10. Mihaela Hahne Says:

    Eu tot ma gandesc de cand ai publicat acest articol…:).

  11. Lia Says:

    poate… smile of angel’s 🙂 ?

  12. Rodica Botan Says:

    Teatrul…:
    -„A fost odata…”
    -„Licurici…”
    -„Amintirile de miine”
    -„Punguta cu seminte”
    -„Dansul pinguinilor”
    -„Povestea vorbei”
    -„DO, RE, MI…”
    -„Para malaiata”
    -„Marmelada vesela”
    – „Gradina risului”
    -„Podul de piatra”
    -„Cufarul cu secrete”
    -„Vata de zahar”
    -„Compot de zimbete”
    -„Premiantii…”
    …ai zis ca pot mai mult?…pot s-o tin tot asa; cind ma gindesc la copilarie, imi amintesc de Creanga si de caprele Irinucai si Pupaza din tei…si apoi imi amintesc de piine cu untura si de jocurile cu coarda…si n-o sa ma opresc in graba…

  13. cllod Says:

    Mihaela Hahne, e bine ca gandesti 🙂
    Rodica Botan, pai nu aveam eu dreptate? multumesc!

  14. A.Dama Says:

    Să vedem dacă mai rămâne ceva după ce s-au exprimat atâţia! 🙂

    Bzzz!
    Bâz-Bâz
    Ghetuţe pentru îngeri
    Cinci pâini şi doi peşti
    Bobârnacii

    Ar trebui să-i întrebaţi pe copii! Sunt mai creativi ca noi… 😛

  15. VDFilip Says:

    eu i-as intreba pe copii. sunt foarte curios cand vor creste mari si vor lucra in/cu teatru ce tente vor avea asupra intitularii ori a genericului si sinceritatea cu care isi vor dezvalui subiectul de fiecare data, mai binezis scopul subiectului ales. si as mai fi curios sa aflu din gura lor cand vor fi mari care este diferenta intre spiritual si material, care este diferenta intre religie si cultura laica. cum am scris aceste randuri, si pregatindu-ma sa dau sent, am ridicat privirea in sus pe pagina si am vazut ca in mesajul precedent cineva spunea la fel.
    as mai intreba pe cei mari: printr-o piesa de teatru se poate confisca ceva religios? am intrebat asa, retoric sa zic, fiindca in religie, mai binezis in biserici si in politica 99,99…% se joaca teatru.

  16. alexandru Says:

    „Lumini in noapte”

  17. Camix Says:

    Marele Alb

    sau

    Iepurele Alb

    (pentru trimiterea la deschiderea lumii de poveste)

Lasă un răspuns

