Doua?

f

Merg la piata sa cumpar flori (nu! nu am datorii la nevasta si NU! nu vreau favoruri si NU! nu e ziua ei, e o banala zi; pur si simplu asa mi-a venit)

– Hai domnu ca n-am vandut nimic de dimineata. Sa va dau un aranjament frumos? imi zice florareasa. Nu! unul urat gandesc eu.

– Nu, zic eu, vreau o floare/un fir.

– Cu verdeata?

-???  Nu!, de fapt dati-mi doua flori.fl

– Cu staniol si doliu?

– Cum?! fereasca Dumnezeu. Am doua iubite…

 Florareasa zambeste misterios, imi da florile si imi zice: sa va fie de bine 🙂

2 Răspunsuri to “Doua?”

  1. J. C. Hahne Says:

    hahaha

  2. Mihaela Hahne Says:

    Claudiu, Claudiu…neschimbat esti!!! Lasa ca e bine :)…

Lasă un răspuns

