Archive for 5 Octombrie 2009

Scurta vizita la biserica Internationala

Octombrie 5, 2009

Tot ieri am fost la biserica Internationala 

Sala era deja plina.

Am gasit un loc in penultimul rand si pastorul Cristi m-a vazut si mi-a urat public bun venit .

Muzica buna, oameni foarte diferiti. Cred ca biserica Internationala e cea mai cosmopolita biserica din Bucuresti.

Am intalnit multi prieteni. Am ialalnit si o valceanca :).

La sfarstul programului i-am zis lui Cristi : ce ochi buni ai m-ai vazut acolo in spate…

la care el imi rapunde : uiti ca ma cheama SOIM-aru?!  🙂

Am fost la Scala

Octombrie 5, 2009

Ieri am fost la Cinema Scala – Bucuresti.
Biserica Baptista Bunavestire s-a mutat la Scala.
Am fost la inaugurare 🙂 sac Alex B.
Pastorul Talos a spus „noi nu ne-am mutat intr-un loc mai confortabil ci intr-o misiune mai mare”.
Am luat cina, l-am ascultat pe Adi G. cantand si a trebuit sa plec. Toata aprecierea mea pentru felul de gandire al acestei biserici.