S-au mai schimbat lucrurile la VTV

Ieri am fost la VTV (televiziunea regionala din Valcea) sa discut despre un proiect.
La usa erau doua cotoharle care fumau.
Una din ele ma intreaba ce vreau.
Le spun ca vreau sa vb cu cineva care are departamentul cultural. Ele zic „Vorbiti cu noi ca si noi suntem VTV”.
Le spun in mare despre ce este vorba.
-O… numai sa discutati cu dl. director ca numai dumnealui poate decide imi zice una din cucoane in timp ce tragea din tigara.
-Oooo zic eu, (parand mirat) serios?… si cand il gasesc?
– pai nu stim ca dumnealui nu are un program anume. Ieri a venit pe la 10; veniti si dvs pe la 10.30
Am plecat de la usa VTV-ului cu un gust amar si ceva fum in plamani.
Pe „vremuri” eram invitat inauntru si servit cu o apa sau cu o cafea.
Astazi pe la 10.45 am fost acolo.
De data asta am intrat hol si mi s-a oferit o canapea sa astept.
Foarte bine ca am asteptat aproape o ora. Fetele se intrebau cand sa-i faca dl-ui. director cafeaua.
Mai aud una: invitatii beau cafea doar daca spune dl. director. Ei las.
M-am plictisit si am plecat.
Si maine e o zi!
Si daca ma enervez ma duc cu cafeaua mea.

2 Răspunsuri to “S-au mai schimbat lucrurile la VTV”

  1. Adina Says:

    …si te mai intreaba unii: „vai, dar de ce ati plecat din tara, ca eu unul n-as pleca…”
    OK, nu ca ar trebui sa leci din Romania pentru o suparate/dezgust dar se cam aduna …

  2. cllod Says:

    Pai aia e problema ca nu pleaca ei.🙂

Lasă un răspuns

