Minunea de la Scornicesti

4 Răspunsuri to “Minunea de la Scornicesti”

  1. Marius David Says:

    multumesc, Cllod,
    pe asta unde ai mai gasit-o

    sa stii ca vara asta am fost din nou acolo si centurl acela a fost PLIN!!!

    DUMNEZEU ne RĂZ-BUNĂ!!!!

  2. cllod Says:

    Placerea e de partea mea Marius.
    ea a venit la mine, nu am cautat-o

    Dumnezeu il foloseste intr-un mod extraordinar pe Iosif
    🙂

  3. Marius Cruceru Says:

    rugaţi-va pentru el, pentru ei!
    Nu este o zona uşoară acolo.
    De fiecare dată cînd merg acolo, aşa cum au simţit şi alţii (chiar atunci mi-a spus acelaşi lucru ambasadorul Funderburk), simt cum o presiune spirituală enormă mi se pune pe umeri, Cine a fost în zonă ştie despre ce vorbesc.

    Rugaţi-vă pentru ei!

  4. cllod Says:

    Stiu prea bine despre ce vb. Marius. Eu sunt din din judetul vecin, judetul cu cel mai mic nr de evanghelici: Valcea😦 , dar avem acelasi Dumnezeu: Omnipotent

Lasă un răspuns

