Ne-am mutat!

De ceva vreme ne-am mutat locuinta.

Locuim in zona nord a orasului.

Dana neputand sa ajute prea mult la impachietat, am apelat la prietenii nostri sa ne ajute sa ne mutam.

Imediat si-au facut aparitia: Ionut, Anca, Mike, Silviu, Irina si Cristi, Titi, Cody si  Cheis.

Le multumesc din toata tastatura mea🙂.

Mai tarziu ne-am intalnit la un gratar si un film.

Filmul a fost desigur cu puternicii  Asterix si Obelix (vezi ultima foto).

Asa au fost ei

Iata si cateva foto de la primul gratar din noua noastra locatie:

bb3 bb11bb7bb2 bb1

2 Răspunsuri to “Ne-am mutat!”

  1. Maria Hedengren Says:

    backgroundul pare cunoscut si curta frumoasa. ma bucur pt voi.

  2. cllod Says:

    Maria Hedengren; multumim, si noi ne bucuram😀

Lasă un răspuns

