Lozinci de pe plaja

Nu stiu ce lozinci ati auzit voi pe plaja, dar iata ce lozinci am auzit eu:

„profitati de mare, profitati de soare si faceti o plimbare cu banana plutitoare”

„pentru fete parasite, avem locuri gratuite”

„pentru domnii cu chelie, mergem si pe datorie”

„capitanul burta mare va invita la plimbare cu banana plutitoare”

2 Răspunsuri to “Lozinci de pe plaja”

  1. Feeloo Says:

    Am auzit si eu multe chestii..dar astea sunt prea de tot !!!! :)) Am auzit odata pe vanzatorul de porumb fiert zicand : ”Priviti..mari si grosi…excat cum va plac” si am ramas pur si simplu 😐 :))

  2. cllod Says:

    Cand zicea asta se uita la un anumit grup? 🙂

Lasă un răspuns

