L-am cunoscut pe Daniel Bote

Fiind la Constanta, am fost invitat de pastorul Pascalau sa vorbesc batranilor.

Biserica Buna Vestire are mai multe proiecte printre care unul cu batranii.

Vreo 30 de persoane varsnice (cam atatea au fost prezente cand am vorbit eu)  iau micul dejun si pranzul prin acest proiect.

Anul acesta s-au  mutat din vechia locatie la biserica Faru.

Acolo l-am cunoscut pe pastorul Daniel Bote. Un  tanar simpatic venit din Bistrita intr-o lume noua cea a constantenilor evanghelici.

Evanghelicii din Constanta au un potential enorm. Toti sunt tineri pana in  40 de ani , au acelasi fel de gandire.

Vom vedea daca acest lucru aduce roada si ce fel de roada.

Lasă un răspuns

