35 de ani

Astazi sarbatoresc 35 de ani de viata pe pamantul acesta.

35 de ani in care nu fiecare an a avut 366 de zile. Au fost ani cu 566 de zile si altii cu doar 66 de zile.

Ce mai, le spun la multi ani altor prieteni/cunoscuti nascuti in luna septembrie (imi amintesc de ei de fiecare data cand e ziua mea)

Verisoarei mele Larisa, prietenului Emil, si „micutei” Denisa – care e nascuta chiar in  aceeasi zi cu mine.

14 Răspunsuri to “35 de ani”

  1. tabita, roma Says:

    La multi ani! Claudiu si Denisa, Domnul se va binecuvinteze cu sanatate si multe binecuvintari. un pupic si Danei.

  2. Vio Says:

    La multi…frumosi si binecuvantati ani Claudiu! Mult harl spor si propasire in tot ceea ce faceti!!! Ramaneti o fam binecuv!!

  3. Chiva Says:

    La multi ani, domnule Claudia!! Ce tare esti, sa te nasti toamna, anotimpul rotund si portocaliu, zemos si dulcisor!! cam asa esti si tu. La multi ani, in mijlocul alor tai!!! har, sanatate si binecuvantare!!
    Chiva

  4. cristi Says:

    sa ne treiesti multi ani d-le Nitisor.
    fii binecuvantat!!!

  5. ofelia Says:

    La multi ani Claudiu!😀

  6. Mihaela Hahne Says:

    La multi ani, Claudiu!!! Domnul sa iti dea o zi cat mai frumoasa alaturi de scumpa ta familie. Am vrea sa putem fi cu voi ….

  7. Mihaela Hahne Says:

    La multi ani, Claudiu! Domnul sa iti dea o zi cat mai frumoasa alaturi de scumpa ta familie. Am vrea sa putem fi acolo…

  8. J. C. Hahne Says:

    35??? am crezut ca ai 45… La Multi Ani!!!

  9. anca Says:

    La multi ani!!!! in caz ca am uitat sa spun!😉

  10. Emil Istrate Says:

    La Multi Ani !

  11. Lidia Says:

    LA MULTI ANI in Domnul!!!! Iti ureaza familia Marin

  12. cllod Says:

    tabita, roma; multumim mult. Uite asa aflu ca mai citesti si tu blogul meu; Dar cine a scris comentariul?
    Vio, multumim, sa fie!
    Chiva, mi-a placut partea cu „rotund.. si.. dulcisor”. Multumesc! tu esti bine da? 🙂
    cristi, la cuvantul tau, vio trai!🙂 Multumesc!
    ofelia, multumesc🙂
    Mihaela Hahne, dar zgarcita mai esti. Pai numai o zi?😉 . Multumesc!
    J. C. Hahne, Stiu, tu mereu te-ai uitat la maturitatea mea …
    anca, nu nu uitasei. Multumesc!
    Emil Istrate, Multumesc!
    Lidia, Multumesc si multe salutari familiei Marin.

  13. patris Says:

    La multi ani Claudiu!!!,si multa binecuvintare peste toata casa ta.

  14. cllod Says:

    patris, multumesc.

Lasă un răspuns

