13 ani de casnicie

Zilele trecute (mai exact pe 08 septembrie), am implinit 13 ani de la casatoria mea cu minunata Dana.

Nu va dau detalii 🙂

7 răspunsuri to “13 ani de casnicie”

  1. Lidia Says:

    Zilele trecute, mai exact pe 26august si mami cu tati au implinit 25 de ani de casnicie :)),NUNTA DE ARGINT!!!

  2. cllod Says:

    Oau felicitarile mele!!!

  3. patris Says:

    Multi ani de casnicie fericiti si pe mai departe. imi mai aduc aminte de nunta voastra. A fost o zi faina

  4. Mihaela Hahne Says:

    Wow…nu pot sa cred ca am sarit peste art asta. Felicitari, Domnul sa va binecuvanteze in continuare. Ati fost si sunteti o incurajare pt mine
    !!! Va pup pe toti 5!

  5. cllod Says:

    patris, multumim!
    Mihaela Hahne, Multumim. Si voi ne-ati fost buni prieteni , vom vedea in continuare. Va pup – doar pe doi!

  6. Curbet Alexandru Says:

    Mă bucur că au fost ani frumoşi. Mulţi ani binecuvîntaţi înainte.

  7. cllod Says:

    Curbet Alexandru; multumesc de aprecieri si urari 🙂

Lasă un răspuns

