13 zile fara net

De 13 zile nu am atins tastatura…

Am vazut ca voi nu m-ati uitat (ieri m-ati vizitat de 172 de ori).

Multumesc!

S-au intamplat multe evanimente in aceste zile.

– M-am mutat (tot in Valcea)

-Am fost la Cami la nunta.

-M-am intalnit cu multi prieteni / fosti colegi.

-L-am cunoscut pe Daniel Bote

– Am fost invitat la Awana Club.

Despre toate acestea si multe altele veti putea citi in zilele care vor urma.

2 Răspunsuri to “13 zile fara net”

  1. Mihaela Hahne Says:

    In sfarsit ati ajuns acasa!!! Ce bine…v-am dus lipsa!!! Am tot intrat sa vedem daca ati mai scris ceva si nimic…oricum BINE ATI REVENIT!!! Asteptam vesti! (mai intrati si voi pe facebook)

  2. cllod Says:

    Mihaela Hahne, Da, ce mult am simntit lipsa unui laptop. In multe locuri unde am fost exista internet wireles.
    Stai sa ne mai asezam si mai citim si carteafetei🙂

Lasă un răspuns

