Joe, Miha si Katy

Maine prietenii mei Joe si Miha (si desigur Katy), vor pleca definitiv in SUA.

Astazi ma voi intalni cu ei, pentru a ne lua ramas bun.

Ieri au dat un party la biserica Betesda.

Ziua in care mi-au spus pentru prima data de hotararea lor de a pleca, a fost ziua in care am plans.

Cand ai prieteni putini, fiecare din ei valoreaza enorm. Cand ei pleaca, pleaca si o parte din tine.

Acum imi dau seama de ce sunt eu asa de imprastiat… 🙂

Am prieteni plecati din tara si s-a adeverit ca proverbul este adevarat: ochii care nu se vad se uita… dupa altii

Ce bine imi pare ca v-am filmat ieri.

Experientele ne vor schimba, amintirile vor ramane aceleasi.

Prietenii nostri  facebook si messenger ne vor tine la curent cu ce faceti si cum mai aratati 🙂

Zbor fara tulburente.

Cllod DeVito

3 Răspunsuri to “Joe, Miha si Katy”

  1. Cugetări (23) « România Evanghelică Says:

    […] cllodvl.wordpress.com […]

  2. Mihaela Hahne Says:

    Claudiu, multumim mult pt tot!!! Domnul intr-adevar ne-a binecuvantat cand ne-a dat prieteni ca voi. Nu vreau sa devin prea sentimentala, dar familia voastra o sa ne lipsesasca enorm…Va pupam pe toti 5!!!!

  3. cllod Says:

    Mihaela Hahne; si noi multumim lui Dumnezeu pentru voi.
    Aveti un loc special in inima noastra.
    Si cand n-om mai putea de dor, ori veniti voi la noi, ori venim noi la voi, ori mergem cu totii in acelasi loc 🙂

Lasă un răspuns

