Sunt la „camera ascunsa”?

Acum cateva zile cumpar (de fapt baiatul meu cumpara) un „happy meal”  de la Mc Donald’s la pachet. Acasa ne dam seama ca din cheeseburger lipseste salata si sosul. Ma enervez ca e a doua oara cand se intampla asta intr-un timp scurt.

Ieri, am comandat 4 feli de pitza de la Boromir. Acasa am descoperit ca mi-au pus doar 2 felii (desi comandasem si platisem pentru 4 feli).

E cumva viata mea la „camera ascunsa”?

2 răspunsuri to “Sunt la „camera ascunsa”?”

  1. neinfectat de comunism Says:

    eu zic ca basescu poate fi invinuit pt asta…

    te astept la mine pe blog unde vei descoperi Gioana e consiliat de doi canibali americani….

  2. cllod Says:

    Oricine poate fi invinuti de asta… ti-am vizitat blogul.

Lasă un răspuns

