Ce mai platesc aiurea

Ei bine, nu de putine ori s-a intamplat sa dau drumu la apa calda si sa vina cu totul altceva.

Urmariti acest video.

Dupace am lasat apa sa curga, mi-a venit ideea de a filma. M-a lasat memoria camerei. Dupa filmulet,  am umplut de 3 ori cada pentru a face baie copiilor. Inca erau impuritati.

Eu si alte persoane platim aceasta apa maro ca fiind apa calda.

Mai rau e ca iti trebuie timp si solutii bune ca sa speli bine cada de rugina.

Ei bine si daca va inchipuiti ca stau pe undeva pe un maidan si se mai intampla gresiti. Stau (inca) in centru Ramnicului, la o aruncatura de bat de „punctul 0”.

Si eu nu arunc departe cu batul🙂

Iata clipul promis. Dati sonorul la maximum si savurati.

7 Răspunsuri to “Ce mai platesc aiurea”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Eu cred ca ar trebui sa te muti la periferie…:P!!!

  2. andreea_luca_john Says:

    wai ca tzi se face rau…..cit jeg…scuzatzi expresia dar e cea mai potrivita….

  3. cristi Says:

    Te compatimesc. La vizionarea filmuletului, mi-am adus aminte ca la vechiul apartament am intalnit acest fenomen de foarte multe ori…imi pare rau pt tine….fiibinecuvantat.

    Cristi

  4. cllod Says:

    Mihaela Hahne; cred ca am sa-ti urmez sfatul
    andreea_luca_john; si mai si platesti pentru jegul asta, iti infunda si sitele si iti burdareste totul.
    cristi; fiecare cu sansele lui. multumesc.

  5. Andra Says:

    Nici la periferie lucrurile nu sunt mai roz🙂 Eu stau in Ostroveni, la etajul 6 si de cand nu mai locuieste nimeni deasupra mea pe robinetul de apa calda vine rece (trebuie totusi sa recunosc ca vara pe la 7 seara asa mai curge si apa calda)..de rugina nu mai vorbesc..daca se ia apa 2 ore, apoi e prapad..
    Dar cu ce ne putem alege? Doar niscaiva infectii si un cont mai gol..ca deh, toate serviciile se platesc ..

    O zi buna🙂

  6. cllod Says:

    Andra; Fa reclama buna apartamentului de deasupra, poate se muta cinevasi … ai scapat (putin)🙂

  7. Apa “potabila” « Claudiu Nitisor Says:

    […] By cllod Ei , daca zilele trecute v-am prezentat un filmulet cu apa calda/ maro de la baie, acum,  un alt filmulet cu apa […]

Lasă un răspuns

