Fudulia de a fi Roman

A fi Roman, inseamna pentru foarte multi oameni a fi fudul.

A merge la o scoala „buna”, a avea o masina de fite si haine „de firma”.

Stiai ca 80% din tinerii care termina o facultate profeseaza  intr-un cu totul alt domeniu decat cel pentru care s-a pregatit?

(si ma refer aici la cei care termina pt. ca sunt multi care doar incep o facultate si nu o termina)

Si atunci pentru ce sa mergi la facultate?

Sa le spui prietenilor ca nu esti chiar prost, sa aiba mama cu ce se lauda fata de altii, sa ai cv impresionant (desi in conditiile astea…), sa traiesti viata de student, etc.

Sa ma intelegeti bine, nu sunt impotriva facultatii. Eu doar spun o realitate.

Trebuie sa invatam sa fim mai practici, sa nu ne mai pese de strambarile din nas a celor din jurul nostru si sa facem ceea ce ne aduce cel mai bun profit. Chiar daca asta ar insemna sa nu avem facultate, masii de fite sau haine de firma.

6 Răspunsuri to “Fudulia de a fi Roman”

  1. geold Says:

    te inteleg, eu am terminat o facultate (nota-9,50), mi-am tocit coatele pe bancile facultatii si am ajuns la concluzia ca pot sa fiu inlocuit la orice ora de un analfabet care anul trecut si-a cumparat bacalaureatul, pentru simplu motiv ca are arta lingusitului perfectionata. da… este adevarat ca multa lume face o facultate doar din snobism, nu mai este cum a fost in trecut. acest lucru nu trebuie sa ne mire, vezi scandalul ‘Spiru Haret’, este o normalitate anormala pentru mine, dar ce sa fac?… cred ca emigrez

  2. cllod Says:

    smigreaza repede ca trece valul🙂

  3. roseinthedesert Says:

    Sa fim practici…..Bun indemn eventual pentru nemti, la noi nu mai e nici o sansa de reabilitare, fitzele si fudulia sunt ca aerul pentru roman, asa ca nici o sansa….

  4. vandi Says:

    eu nu am facultate dar cred ca si tine de altfel ca nu tre sa te afirmi prin asta nu ca nu as vrea sa am o facultate dar nu am posibilitatea asta nu inseamna ca sunt mai proasta decat alti care au o facultate . parerea mea este ca tre sa te afirmi prin ce ai in cap si sa fim da mai practici spui bine cand spui asta. mereu am fost de acord cu tine esti tare ce sa mai. cam asta este

  5. cllod Says:

    roseinthedesert; poate ne populeaza nemtii
    vandi ; Multumesc de aprecieri, ca bine zici🙂

  6. haine de firma Says:

    Nu conteaza facultatea sau scoala.. Fudulia este intr-adevar un fapt normal.. la romani.. In lipsa unei fericiri bazate pe ceva sufletesc oamenii cauta prin fudulie sa acopere nevoia de altceva.

Lasă un răspuns

