Ce inseamna acest martor?

Ieri mi s-a aprins la bordul masinii un martor.

Am cautat peste tot un cod al martorilor de pe bord.

Cu foarte mare greutate am gasit.

Daca aveti nevoie de codul martorilor de pe bord iata-l AICI

Acum, inapoi la problema mea.

Ce inseamna acest martor?

Click pe poza.

Martori

5 Răspunsuri to “Ce inseamna acest martor?”

  1. i4ever Says:

    vrei link-exchange? nu trebuie sa traiesti intotdeauna ca sa ai blog😀

  2. cllod Says:

    i4ever😕
    …. Oau cate raspunsuri…..
    Si eu credeam ca tori romanii sunt poeti si toti barbatii sunt „mecanici”

  3. cristina Says:

    check engine = ceva pe la motor sau ce duce pe la motor.

  4. cllod Says:

    cristina; am gasit cauza.
    Am pus tester-ul pe ia (60 de lei – 55 cu reducere ) si mi-a indicat o supapa de emisie. se rezolva

  5. Radan Emil Says:

    cum se numea sit=ul ala unde ai gasit pictogramele alea?

Lasă un răspuns

