Mentalitate Ro.

Acum doua zile, in timp ce aveam musafiri, vine nenea care citeste apometrele.

Aproape ca m-am obisnuit cu dezgustul asta.

De ce trebuie ca atunci cand nu am chef sa vad pe cineva anume, sa fiu nevoit sa-i deschid usa?

Cand ti-e „lumea” mai draga, hop si nenea care citeste apometrele.

Imi vine sa le scot afara. Dar cum il mai platesc pe nenea ala?

Acum a batut recordul lehamitei.

Imi zice „luna trecuta nu v-am gasit acasa, ati fost in vacanta… (?)”

Ar fi vrut sa-i spun si unde si cu cine si cat timp.

Toate ca toate dar, dupa ce mi-a citit apometrele il intreb: cat trebuie sa va platesc 1.8 lei?

Da, zice el, dar trebuie sa platiti si pentru luna trecuta.

Oare numai mie mi se pare bataie de joc?

Cum sa platesti (indiferent cat) un om (care te deranjaza) pentru ceea ce nu a facut? oricum nu stiu cine l-a chemat sa citeasca apometrele.

Imi spune lunar cata apa am consumat (de parca daca m-ar interesa nu as putea sa calculez si singur).

Oare ce se intampla cu vecinul meu care vine acasa o data pe an pentru vreo 2 saptamani?

5 Răspunsuri to “Mentalitate Ro.”

  1. Alexandru Says:

    Aici noi ne citim apometrele.Avem un carnetel, ne scriem singuri cat consumam si platim

  2. Bogdan Says:

    si la mine vine nenea administratoru si citeste apometrele,dar la noi nu se mai ia bani pe treaba asta.

  3. Lidia Says:

    Noi, trebuie sa scriem noi pe o foaie cat am consumat ,si apoi sa punem foaia in cutia administratorului de pe scara , si daca omiti sa pui datele apometrelor , au ei grija sa te taxeze „normal”.
    Si deci si la voi la fel , daca nu va citesc ei apometrele sau daca nu le dati voi , au ei grija sa va taxeze tarif „normal”, si deobicei nu consumi pe cat te taxeaza ei . :))

  4. Vasile Tomoiaga Says:

    Cand sti ca trebuie sa vina poti lasa o hartie cu numerele pe usa.

  5. cllod Says:

    lasa ca in curand ma mut!

Lasă un răspuns

