„Zilele Valcii” au fost numarate

S-au terminat „zilele valcii”.

Ce bine!

Astazi am fost la Pausesti, dar a trebuit sa influentez un politist care nu voia sa ma lase pe o anumita strada (strada cu parcul Zavoi; nu stiu cum se numeste).

Intr-o seara am mers sa-i vad pe micutii caratisti. M-au enervat „indienii” cu muzica lor (scuze EMILIA)

De „noaptea alba a Ramnicului”  am fost cu Darius la film de la ora 1 la 2; Monstrii contra Extraterestrii.

Imi pare rau ca nu am vazut piesa de la Ariel „Tara lui Gufi”, dar in locul meu a fost dom’ presedinte Basescu.

Dezamagirea cea mare vine de la teatru Anton Pan. Ma asteptam ca macar acum sa aiba si ei inaugurarea frumoasei (si foarte scumpei) cladiri.

In rest, s-auzim de bine.

2 Răspunsuri to “„Zilele Valcii” au fost numarate”

  1. cristi ciuculescu Says:

    Clau,

    Spune-mi te rog daca filmul este in lb romana sau subtitrat din engleza? Am fost la Kung Fu Panda si vorbeau in limba romana, nu era cu subtitrare din lb engleza!!!

    Sa fii iubit

  2. cllod Says:

    cristi ciuculescu, filmul e in lb. eg. si e subtitrat in ro.
    E bun!

Lasă un răspuns

