Menoniti la Valcea?

De ceva vreme, prin Valcea am vazut aceste „plicuri” cu cateva brosuri in ele.

Plicurile sunt pur si simplu lipite in diverse locuri.

Pe „plicuri” sta scris „Literatura crestina, luati si cititi,  gratuita”

Iata (o parte din) ce scrie pe una din brosuri – vezi foto 3.

P1160832

P1160820

P1160848

9 Răspunsuri to “Menoniti la Valcea?”

  1. cla Says:

    stiu ca din menoniti se trage biserica penticostala si mai stiu ca sunt foarte bogati vin din america,o sa citesc mai mult despre ei sunt interesanti

  2. carmen Says:

    imi plac oamenii astia …..daca tot ce fac este pentru Dumnezeu …….nu stiam ca ecsita si in romania

  3. carmen Says:

    exista….scuze

  4. claudiunitisor Says:

    M-am mutat aici: http://claudiunitisor.wordpress.com

  5. Estera Says:

    Ce s zic?mi’s si mie simpatici,am prins drag d ei ink d cd eram copil si citeam dn SAMANTA ADEVARULUI rubrica pt copii(acum sunt mama..)noh,o adevarata influenta pozitiva pt mn:)

  6. claudiunitisor Says:

    ATENTIE!!!

    Nu mai scriu pe acest blog.

    Ma puteti citii pe noul meu blog aici :

    http://claudiunitisor.wordpress.com

  7. anabaptistul Says:

    Ei boteaza prin turnare de apa si nu prin afundare .Total ne biblic!

  8. CLA 4.2 Says:

    CLA 4.2…

    […]Menoniti la Valcea? « Claudiu Nitisor[…]…

  9. alincosmin Says:

    http://www.caleacrestina.ro/index.php/menonite

Lasă un răspuns

