Inca o prietena si-a facut blog.

bl M-am bucurat cand am vazut ca inca o prietena din Valcea si-a facut blog.

E adevarat, e la prima postare (deci foarte proaspat).

Ii doresc multe clikuri.

Blogul se numeste Just Talented si penrtu a-l vizita, click pe poza.

Succes!!!

P.S. ai fost adaugata (blogul tau) si la Bloguri Valcene

7 Răspunsuri to “Inca o prietena si-a facut blog.”

  1. Lidia Says:

    Ma simt asa de onorata sa-mi faci intrarea in lumea blogurilor , pe blogul tau :P. O sa postez pe blogul meu multe lucruri , nu neaparat poze(oricum nu este blog pentru „perfect pictures”).
    Si sper sa nu-t ifac concurenta 😛 .Iti doresc si tie si mie(ma multe mie :P) cat mai multe clickuri.

  2. sunshine Says:

    blogu` meu nu l-ai pus acolo la bloguri valcene..:-„..astept..

  3. Lidia Says:

    Hey , vezi deja am concurenta 😛

  4. Verdeatza Says:

    Cum sa fac sa imi adaug si eu blogul acolo? 😀

  5. cllod Says:

    Lidia, si concurenta ne face mai calitativi 🙂
    sunshine, Blogul tau e in lista blogurilor valcene.
    Verdeatza, si blogul tau e acolo.

  6. andreea_luca_john Says:

    hahaha…hop shi eu…al meu nu e…(…ar trebui sa fie la bloguri milaneze?haha)

  7. cllod Says:

    andreea_luca_john, care e adresa?

Lasă un răspuns

