Cate persoane ai tu in lista ta de mess? :)

Cu cate persoane comunicam noi pe mess; sau cate persoane zac in lista ta de mess?

Ii cunosti pe toti?

Te rog sa bifezi in minisondajul din dreapta, iar apoi apasa VOTE.

Atentie de pe acelasi calc se poate „vota” o singura data.

3 răspunsuri to “Cate persoane ai tu in lista ta de mess? :)”

  1. Lo Says:

    exact 16. toţi prieteni cu care vorbesc constant. obişnuiam să am mulţi, dar am hotărât că nu vreau să-mi petrec timpul vorbind cu persoane care nu mă interesează. 🙂

  2. cllod Says:

    Lo super. Eu nu am reusit (e adevarat nici nu mi-am propus)

  3. cazbenbnbo@gmail.com Says:

    I would like to thank you for the efforts you’ve put in writing this blog. I am hoping the same high-grade web site post from you in the upcoming also. In fact your creative writing skills has encouraged me to get my own website now. Really the blogging is spreading its wings fast. Your write up is a great example of it.

Lasă un răspuns

