Primitor de virusi?

virusMai multe pers mi-au spus ca au primit de pe messul meu un link cu ceva aiurea.

Este domnul virus!!!

Nu stiu ce s-a intamplat ca si eu a trebuit sa ma autentific cand am deschis propriul mess.

Asta mi-a amintit ca acum aprox o luna, cativa prieteni au primit un e-mail (de la mine) in care erau intrebati (ceva de genul) daca vor sa fie prietenii mei.

Era tot domnul virus.

Partea interesanta e ca Domnul Virus cred ca s-a imbatat si mi-a trimis si mie mesajul cu „Claudiu Nitisor vrea sa fie prietetenul tau. Il cunosti?”

Si inca ceva, de data asta virusul nu mi-a incetinit calculatorul, nu mi l-a inchis, s-a comportat cu tact.

Cineva mi-a zis ca tb sa reinstalez windos-ul.

Adica un fel de deratizare.

3 Răspunsuri to “Primitor de virusi?”

  1. Bogdan Says:

    deci…………..cand ne intalnim sa mi-l lasi sa-l fac????

    :-))

  2. cllod Says:

    Ne-am intalnit!!!

  3. deratizare Says:

    cred ca erau trojan-uri

Lasă un răspuns

