De ce mi-au blocat masina?

Ok am mai avut masina blocata.

Nu am comentat, am platit!

Astazi mi-au blocat iarasi masina.

Unde? intre blocuri,  in fata scarii.

Din strada Regina Maria la stanga  este o alee de acces la piata si la scarile din spatele blocului, cu urmatoarele semne:

P1160766

Aceasta alee (ii spun alee desi nu are nume, cel putin politistii nu au stiut , si nici eu; de fapt e zona de acces pentru locatari) continua in dreapta.

Iata unde era masina mea :

P1160743

P1160746

L-am rugat pe politist sa imi spuna in temeiul carei legi mi-a blocat roata.

S-a enervat f tare, „aaaa, in temeiul carei legi? stai putin… chem eu rutiera sa-ti spuna ei in temeiul carei legi…”

„este dreptul meu sa stiu de ce mi-ati blocat roata, sunt locatar , ce lege am incalcat?”

sun la VTV, le spun politistilor ca mi-au blocat masina abuziv si ca vreau sa chem presa.

Au luat foc! „Ce ne ameninti ma cu presa? ca ne filmezi? ce crezi ca noi avem timp sa stam pana ce chemi tu pe nu stiu cine?”

„Baaa – imi zice potlitstul comunitar- dar voi numai drepruri aveti ma? responsabilitati nu?”

Iau camera sa filmez eu.

„nu ai voie sa filmezi un politist fara acordul acestuia! imi zice unul din politisti”

-„Domnule e domeniul public”

„Da, dar nu ai voie sa filmezi politisttul fara acordul acestuia!”

Nu stiu aceasta lege. Nu ma risc. Las camera.

Unul din ei suna si vb la tel.: „sa vina ma vitanja, sa vina acum!”

Apare o masina de politie din care coboara 3 sau 4 politisti.

Deja ei sunt 7 sau 8 persoane, eu singur.

Incearca tot felul de intimidari.

Ciudate relicve ale comunismului.

Apare vitanja.

Nu mai am timp sa sun si la alte televiviuni si ziare. Isi implinisera o parte din scop.

Insist cu intrebarea mea: de ce m-au blocat?

Apare VTV-ul.

Un politist imi spune ca am blocat strada si nu are loc vitanja.

Ii spune soferului de pe vitanja (care apartine tot primariei, ca si firma de blocari auto ) sa faca o demonstratie.

Soferul se baga cat se poate de in dreapta (spre masina mea). Politistul face bucuros cateva poze , evident din unghiul „cel mai bun”.

Observ faza, fac si eu cateva foto:

P1160755

si acum poza pe care sper sa o vada si primarul, sa vada cat de marsav lucreaza angajatii domniei sale.

1

A cui masina incurca? nu cumva chiar masina cu care au venit politistii   comunitari?

Acum ma intreb, de ce nu au venit cei de la rutiera asa cum mi s-a promis? au stiut ei ceva…

De ce m-au blocat?

masina mea a fost blocata la ora 16

i-am sunat la 16.44 -n-au raspuns (politistul cu telefonul, avea sa constate la sugestia mea, ca avea in tel un apel nepreluat )

Cu ei m-am intalnit la 18.20

Vitanja a venit mai tarziu deci de ce am fost blocat?

Sa lamurim problema: chiar nu avea loc vitanja?

Fotografiile vorbesc:

imagine de sus cu masina mea blocata.

P1160740

Eu platesc amenda si iau masina si o bag in parcarea cu plata…

Vitanja se intoarce si iata cum are loc acum , desi in locul masinii mele parcase altcineva cu o lejeritate mult mai mare; si nici una dintre masinile din imaginea de mai jos nu a fost blocata.

P1160758

No comment!

Pentru jurnalistii care chiar doresc sa ajute prostimea (adica noi cei care platim amenzi doar pentru ca cineva are o uniforma si crede ca poate face orice ), am citit astazi articolul 216, punctul 4 din Legea Rutiera care spune astfel: „Imobilizarea unui vehicul este interzisa in toate locurile unde oprirea sau stationarea este interzisa.”

Priviti acum prima poza, semnul 2.

Deci au voie doar sa o ridice nu sa o blocheze – asa inteleg eu.

P1160769

Ca au gresit e clar! Si din spusele lor si prin faptul ca la cel din fata mea i-au deblocat masina fara taxa; sub ochi mei.

Domnule primar, daca am onoarea sa imi cititi „supararea mea” sa stiti ca mi se face tot mai scarba.

Nu-mi plang banii (desi ii vreau inapoi) ci viata! viata schimonosita pe care mi-o fac unii din angajati dvs.

Priviti aceasta imagine: in spatele unui bloc din Ramnic, pe o alee de acces, aprox. 10 politisti comunitari hartuiesc un om care crede ca are dreptate si nu are cui arata dreptatea sa, nefiind in stare (cei 10 politisti) sa raspunda la o intrebare simpla: de ce au blocat masina?

Va stau la dispozitie si cu mai multe fotografii daca mai e cazul.

Stiu ca ma lupt cu morile de vant, dar daca tot imi vine sa vomit…

5 Răspunsuri to “De ce mi-au blocat masina?”

  1. Abel Says:

    Claudiu,
    Singura solutie pe care un prieten care a avut tot o astfel de problema a fost justitia. Politia comunitara a adunat tot felul de maimute si multe gorile care nu au nici un pic de creier. IQ-ul este sub nivelul omului normal. Nu stiu sa raspunda si sa ofere o informatie clara si concreta. Puteai sa-l fotografiezi pe politai pentru ca erai pe domeniul public. Poti sa dai presei pozele pentru a se vedea smecheriile primarului si a acolitilor lui. Multi oameni simpli ca noi li se intampla asa ceva si naume astfel de ABUZURI. Bafta

  2. claudiu Says:

    (un ziarist valcean) cand ai timp, suna-ne. Dupa ora 11.30. Iti lasi nr. de mobil si te sunam noi inapoi.

  3. cllod Says:

    Abel, asta ma enervat si pe mine nu am avut cu cine sa vb.
    claudiu, multumesc de invitatie.
    P.S. din ziua cu pricina, in zona mea, nu se mai blochiaza masini nici nici la intrarea in piata. De ce oare?

  4. ftdorel_Chicago2008 Says:

    Pentru ca am sunat eu la Administartia drumurilor si parcarilor ca sa nu iti mai blochieze masina, Recunos ca eu am facut-o. Data viitoare sa ai grija pe unde iti parchezi masinuta.

  5. cllod Says:

    Tu ma scoti din toate …

Lasă un răspuns

