Astazi am fost la intilnirea voluntarilor Pro Help

Astazi, am fost la intilnirea voluntarilor Pro Help.

Doi din voluntarii din anul acesta sunt in strainatate (de fapt, acolo traiesc).

Alti doi sunt in tr-o tabara

Un altul, nu a ajuns.

Ne-am strans noi:

P1160571

5 Răspunsuri to “Astazi am fost la intilnirea voluntarilor Pro Help”

  1. mariahedengren Says:

    ce fac volunarii Pro Help?

  2. cllod Says:

    se implica in diverse activitati / proiecte Pro Help.

  3. andreea_luca_john Says:

    mai exact?

  4. cllod Says:

    http://prohelp.wordpress.com

  5. ftdorel_Chicago2008 Says:

    Hi Mr. Cllod, imi pare rau ca, nu am ajuns la intalnirea prohelp. Cred ca, era vorba de mine🙂. Ramane pe data viitoare sa ne vedem. Pana atunci toate cele bune la „PROHEL”.

Lasă un răspuns

