La Billa mi-am imbarcat produsele ca la aeroport.

bila… vreau sa ies din magazinul „Billa”.
Pentru ca sunt cu Giulia, am un carut din acela tip masina.
Cand sa ies din magazin, doamna gardian imi zice ca nu am voie sa ies cu carutul in parcare la masina mea ca a plouat si e ud pe jos (?!)
Am fost nevoit sa vin cu masina chiar la intrarea in magazin, unde am fost obligat sa imi las carutul, ca sa imi pot pune produsele in protbagaj.
Si uite asa, mi-am imbarcat produsele de la „Billa” ca la aeropurt.

Ca avem mertou fara tunel stiam, dar ca avem si aeroport… asta e nou.

2 Răspunsuri to “La Billa mi-am imbarcat produsele ca la aeroport.”

  1. Abel Says:

    Trebuia sa o rogi pe doamna gardian sa le care la masina. Asa e in Romania

  2. cllod Says:

    M-am multumit ca nu mi-a tras vreo doua…

Lasă un răspuns

