La pescuit!

DSC00212

Zilele trecute am fost la pescuit.
Am stat 3 ore si am prins un peste- pastrav.
E mult? e putin?
Avand in vedere ca eu nu sunt pescar iar pastravul este un peste greu de prins, e mult!
Avand in vedere ca am pescuit intr-o pastravarie… e putin!

DSC00208

4 Răspunsuri to “La pescuit!”

  1. titi Says:

    Claudiu oricum trebuie sa recunoastem pozele sunt reusite si mai mult
    nu sunt trucate.
    Felicitari!

  2. CiprianS Says:

    ai pescuit la pastravaria din Albota, SB? ca mi se pare cunoscut decorul….

  3. bogdan Says:

    ce mandru esti de undita ta!esti ca un adevarat pescar,tu-undita-pestele.

    :-))

  4. cllod Says:

    titi; sunt facute cu camera video ca daca le faceam cu aparatul foto… pestele iesa lai mare…🙂
    CiprianS; m-ai prins. Da la Albota am fost. Superb!
    bogdan; undita e inchiriata; dupa ce am prins pestele, carligul nu a mai putut fi recuperat. Mi-au dat alta undita.

Lasă un răspuns

