Dupa cine sa ma iau?

Sunt in tren.

Primesc lenjeria pentru patul meu.

Intru in cuseta.

Imi intind cearceaful pe pat.

Iau perna pentru a o baga in fata de perna.

Perna era foarte groasa ar fi fost o adevarata lupta sa bag perna in acea fata de perna.

Trag cu ochiul sa vad ce au facut altii.

Tipul de sus, avea bagata perna in fata de perna.

Nu ma multumeste.

Ma uit la tipul de jos (pentru cei care nu au calatorit la cuseta , tb sa va spun ca in cuseta sunt 3 paturi suspendate in dreapta si trei in stanga; eu aveam patul din dreapra mijloc), tipul de jos nu intinsese nici cearceaful, nu isi bagase perna in fata de perna, se culcase pur si simplu asa.

Dupa cine sa ma iau?

Extremisti astia…- imi zic eu in gand in timp ce imi asez fata de perna pe perna.

Vine cearceaful pentru patura.

Ma uit sus . Tipul avea patura bagata in cearceaf.

Nu ma multumeste. Ma uit la tipul de jos, asta nu avea nici macar cearceaf.

Dupa cine sa ma iau?

La caldura asta, imi zic eu, patura e in plus.

Atunci vad ca pe patul meu sunt doua paturi.

– A cui e patura asta? intreb eu.

– A mea domnu, imi zice tipul de jos, va rog puneti-o aici langa picioarele mele.

Bine ca nu mi-a zis sa i-o bag si in plic…

Ii pun patura langa picioare si atunci observ ca, tipul de jos, nu are maini!

Doar in partea stanga avea un ciot de vreo 10 cm.

Ups!

Lasă un răspuns

