Buzunarele pantalonilor

Sunt pe peronul garii de Nord- Bucuresti.

descopar ca nu este (in toata gara) nici macar o banca pentru a astepta.

Sunt obligat sa cumpar ceva de la fast food pentru a putea  sa ocup un scaun. Nu mi-a displacut.

Mai sunt 15 minute pana cand trenul meu pleaca.

Ma mai uit odata pe bilet. De fapt sunt doua bilete, o singura calatorie. Cine o face biletele astea?

Unde scrie locul? vad vagonul 1 dar locul nu-l vad.

Ma enervez, bag biletul in buzunarul din spate stanga al pantalonilor (cel putin asa am crezut) si fac cativa pasi spre vagonul nr. 1.

A, nu v-am zis nimic de pantalonii mei? sunt scurti si au 7 buzunare: 5 in fata si 2 in spate.

Cum sa nu vad eu unde scrie locul? pai babele ce fac? cum se descurca?

Ma opresc sa vad unde scrie locul pe biletul meu. Bag mana in buzunarul din spate,  biletul nu e, o cred ca l-am pus in celalalt buzunar din spate. Caut. Nu il gasesc.

Caut in toate buzunarele din fata, caut in borseta, caut in portofel, biletul nicaieri. Ma uit la ceas mai erau 10 minute.

Repet procesul cautarii de vreo 5, 6 ori.

Ma intorc pe drumul pe care venisem. Ma uit foarte atent pe jos. Foatre curat, vad doar 2 ambalaje de ciocolata.

Ajung in locul in care imi bagasem biletul in buzunar. Repet procesul de cautare: buzunare spate, buzunare fata, borseta, portofel. Un lucru e sigur: Nu mai am biletul.

Doamne Isuse ajuta-ma sa gasesc biletul!

Rugaciunea de urgenta nu m-a ajutat.

Mai sunt mai putin de 5 minute? Ce sa fac? sa cumpar alt bilet? cine imi mai da acum bilet? sa merg cu „nasu” nu se (prea) poate ca biletul e de cuseta, cu ce ma intorc acum la Valcea?, sa sun un prieten  si sa raman la el peste noapte? dar pe care din ei?.

Logic locul meu din cuseta ar ramane liber dar care e locul meu?

Ma duc la vagonul 1.

„Nasu” zambea si verifica biletele in fata scarilor de la vagonul 1.

Incep tehnica de intimidare. Ma caut de bilet. Fata o aveam deja surprinsa asa ca…

Ii spun nasului: am o mare problema, am pierdut biletul.

– Mai cautati-l, poate il gasiti.

Imi venea sa-i zic ca Nastase: sa caute el…

Din respect mai caut. Mai sunt 2 minute.

– Urcati in vagon si cautati-l,  daca nu il gasiti puteti cumpara altul de la noi la acelas pret imi zice „nasu”

Bingo! in buzunarul din spate gasesc biletul!!!

L-am cautat de peste 15 ori in acel buzunar.

D-ne Isuse tie iti place sa te joci cu mine asa?

Pleaca trenul .

„Nasu” imi da lenjeria de pat si o sticla de 0.5 l de apa; imi zambeste.

– Imi dati si apa – zic eu, uite ce era sa pierd.

Peste cateva minute vine nasul sa ia biletele.

Ajunde la mine: Mai aveti biletul sau l-ati pierdut? imi zice el zambind.

– Acum sunt sigur ca il am, ii zic eu si bag mana in buzubar sa il dau. Poate ca e in celelalt buzunar, imi zic eu.

Stupoare!!! biletul nu e de gasit in nici unul din buzunare.

„Nasu” asteapta sa-i dau biletul. Ii zambesc si ii spun ca il dau imediat.

D-ne Isuse, ti-am zis ca mie nu imi place jocul asta?

Reincep cautarile (fara borseta si portofel).

Cui i-o fi trebuind atatea buzunare…

In buzunarul din spate simnt ceva ca un bilet. Sa fie eticheta pantalonilor sau biletul? dar cum a ajuns acolo?

Ma intorc cat pot de mult , precum cainele care vrea sa-si muste coada, sa pot intelege ce se intampla

Acum inteleg: deasupra buzunarului din spate (stanga) mai este inca un buzunar.

Acum biletul era in buzunarul de jos si eu am bagat mana in buzubarul de sus. Prima data a fost invers de aceea nu l-an gasit.

Si totusi(1), sa ai doua buzunare la 3 centrimetri unul deasupra celuilalt si sa bagi de 15 ori mana numai in cel de jos  e…  o performanta.

Si totusi (2), tot il suspectez pe prietenul meu ca i-a placut jocul asta.

Si totusi (3), si asa tot am ramas prieteni; dar i-o coc eu🙂

Si totusi (4), pantalonii mei au 8 buzunare.

5 Răspunsuri to “Buzunarele pantalonilor”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Ce pot sa zic…performante ca ale d-voastra mai rar!!!🙂 Oricum articolele astea sunt binevenite oricand, deci va rugam continuati sa ne povestiti ce s-a mai intamplat pe timpul calatoriei d-voastra….

  2. cristi ciuculescu Says:

    Unde gasesc si eu o pereche? Cel putin sunt sigur ca nu o sa mai pierd diferite lucruri mici…asa poate pica dintr-unul in altul🙂

  3. roseinthedesert Says:

    ma amuza foarte tare articolele tale :)) ms 🙂

  4. TOTUL PRIN HAR Says:

    Dar n-ai stiut ca e pacat sa porti pantaloni scurti… Ce fel de „pocait” esti tu??? ………. Banuiesc unu cu 8 buzunare…🙂

  5. cllod Says:

    Mihaela Hahne, Va multumesc pentru rugamintea dvs. Totul in limita timpului disponibil si in puterea de a vedea lucrurile banale ca ceva special.
    cristi ciuculescu, nu stiu unde ai putea sa gasesti o pereche ca ai mei; eu i-am cumparat!🙂
    roseinthedesert, o sa traiesti mult!!!
    TOTUL PRIN HAR, da dar eu nu botezam pe nimeni…🙂

Lasă un răspuns

