Michael Jackson la Penticostali

Ma aflam in biserica penticostala.

Ionut, un tanar plecat de ceva vreme in italia, se intorsese acum avand plete si canta un cantec in limba italiana.

La sfarsitul slujbei „sora Rus” o femeie simpla, batrana, din biserica vine la mine si ma intreaba cine e tanarul care a cintat.

Ii raspund: e Ionut, Ionut P., la care ea incepe sa rada si imi spune „eu am crezut ca e Michael ala”

-cine?

– Michael ala cu paru lung care canta ca o fata

– Michael Jackson?

– ala, ala.

– pai ce sa caute ala aici?

– asta ma intrebam si eu, ce sa caute ala la noi la biserica si sa si cante? ei dar mi-am ziz ca daca tot a venit poate s-o pocai si el.

Radem amandoi.

4 Răspunsuri to “Michael Jackson la Penticostali”

  1. Anonim Says:

    mai frate dar asta s-a intamplat …….au trecut ceva ani …

  2. cllod Says:

    da, dar Jackson numai acum a murit … 🙂

  3. 10 postări în Top 100 WP (02.07.2009) « România Evanghelică Says:

    […] negot – etapa nationala (stiricrestine.ro) 80. Democratie, memorie si justitie (danutm) 83. Michael Jackson la Penticostali (cllodvl) 87. Leonardo da Vinci a falsificat Giulgiul din Torino. […]

  4. andreea_luca_john Says:

    hahaha…asta-i tare…..saracu’ ionutz….auzi ca michael jackson…….el shtie?ufa…o sa-i povestesc shi la nelutzu daca nu o shtie………..cred ca o sa-i placa rau…

Lasă un răspuns

