De ce ma terorizati cu mititeii vostri?

Zilele trecute am fost in autogara 1 Mai (Antares) -Rm. Valcea, unde am vazut  cateva schimbari.

S-a amenajat o mica piata si s-a montat un gratar pentru mititei.

Ca sa merg la autobuz, a trebuit sa trec prin fumul de la mititeii care sfaraiau pe gratarul asezat la aprox. 15 metrii de autobuz.

De ce ma terorizati cu mititeii vostri?

Ce faci daca esti pofticios, iti este si foame si afli ca pana la plecarea autobuzului tau mai ai de asteptat 35 de minute?

Mi-am spus: nu e corect ce au facut, e manipulare si in plus o sa merg in autocar cu alte persoane, n-ar fi frumos.

M-am luptat cu mine si am invins!

Am urcat in autocar, langa mine s-a asezat cineva care tocmai mancase mititei. Super!

De ce ma terorizati cu mititeii vostri?

Cand m-am intors din calatorie, eram satul. Cobor din autocar in acelasi miros de mici care, acum, imi crea o senzatie de voma.

De ce ma terorizati cu mititeii vostri?

– Ca nu exista protectia consumatorului!!

Lasă un răspuns

