Telefonul tau mobil face pop corn?

Iata ce pot face unele telefoane mobile; al tau poate?

Click AICI

3 Răspunsuri to “Telefonul tau mobil face pop corn?”

  1. adytzza Says:

    Am nimerit din greseala la o ora de fizica la o alta clasa care din intamplare faceau acelasi experiment… Si eu pusesera mai mult de 4 telefoane si nu s-a facut niciun popcorn.
    Am impresia ca masa pe care era puse era incalzita pe dedesubt😉

  2. cristina Says:

    al meu impusca…😉

    http://enjoyinghomeschooling.wordpress.com/2009/03/27/cel-mai-bun-telefon-mobil/

  3. cllod Says:

    adytzza; nici eu nu cred dar e frumos de vazut.
    Cristina, am vz. dar chiar daca al tau face poc tot nu face pop-corn😉

Lasă un răspuns

