Intrebarea # 14

Care este cea mai frumoasa statiune din Romania?
In ce statiune din Ro, va place cel mai mult?
De ce?

4 Răspunsuri to “Intrebarea # 14”

  1. Anonim Says:

    salutare,tot eu sunt .dar tie unde iti place cel mai mult

  2. anca Says:

    cred ca mie mi-a placut cel mai mult la felix…. este o statiune frumoasa, verde, cu multe optiuni de petrecere a timpului liber de vacanta. Mi-as dorii sa vad mai multa investitie in cele din regiune de aici, care inafara de apa puturoasa nu prea ofera multe….

  3. ionut Says:

    Olanesti

  4. cllod Says:

    Anonim; sunteti cam multi nu stiu care tot eu esti.
    anca; nu am fost in Felix de f mult timp, dar am auzit ca in Herculene e super.
    Mie tot Olanestiul imi place😉

Lasă un răspuns

