Mere la Mc Donald’s

mcdonalds-appleIeri, am vazut ca la McDonald’s se vand … mere.

Am cerut si eu 1 kg. Doamna vanzatoare s-a uitat la mine, m-a evaluat cu privirea si printre zambete mi-a raspuns ca merele se vand individual.

M-am tot gandit; sa fie criza de vina, sau n-or avea loc de depozitare sau, or avea si merele personalitate.

Ideea de a vinde mere la Mc Donald’s e laudabila , ce nu imi place mie e banalul nume: mere.

Puteau sa le numeasca „Worms Meal”

9 Răspunsuri to “Mere la Mc Donald’s”

  1. mariahedengren Says:

    Merele la Mc sunt in meniu de ceva ani.
    Si muffins.
    In alte tari si morcovi.
    m.

  2. cllod Says:

    Asa mi-a zis si Darius dar, eu ieri le-am vazut. Ce sa fac McDs nu e preferatul meu.

  3. ionut Says:

    Clau,felicitari pt ultima propozitie din raspuns :)) Nu e nici la mine printre preferate…

  4. Alexandru Says:

    Prefer KFC.

  5. Curbet Alexandru Says:

    straniu … şi încă nu au reclama „Cel mai mare măr la doar 10 lei” ?🙂

  6. anca Says:

    iti dai seama cat face un kg daca un mar face 5 lei???? astea da mere de fite si moft… cine mai vrea sa fie sanatos cand poti sa mananci un hamburger la doar 3 lei?
    sanatatea e scumpa!

  7. cllod Says:

    ionut; preferintele sunt subiective…
    Alexandru; stii care e ciudatenia? in Ro KFC e mai bun decat in alte tari.
    Curbet Alexandru; tocmai le-ai dat ideea🙂
    anca; esti tu sigura ca in mar nu e un minihamburger?

  8. Adela Says:

    Marul e 2 lei.. nu 5, si da.. e de fite, daca nu`ti convine du`te la piata!

  9. cllod Says:

    Draguta Adela, da nu-mi convine! Eu nu ma duc la piata, eu stau in paita; e adevarat cativa metri mai la dreapta🙂

Lasă un răspuns

