Hristos Traieste! restul e detaliu

Sarbatoarea Pastelui are o incarcatura speciala pentru mine.

De doi ani imi este greu sa descriu trairile mele de  Paste.

Anul trecut , de Paste, am fost in Londra. Am vizitat diverse biserici, am fotografiat, am filmat.

Anul acesta am stat in Valcea. Fratele meu a venit cu familia lui aici. M-am intalnit cu un vechi prieten, am vizitat  <Gradina de Pasti>.

Cu toate acestea m-am simtit ca un ateu care, plin de recunostinta nu are cui multumi.

M-am bucurat de necredinta in inviere a apostolilor, a lui Iosif din Arimateea si a tuturor celor care nu au asteptat invierea Domnului. Asta a facut ca bucuria sa capete condimentele desavarsirii.

Hristos Traieste! restul e detaliu.

Totul are sa se schimbe, pana si schimbarea se va schimba. Din slava in slava.

3 Răspunsuri to “Hristos Traieste! restul e detaliu”

  1. Anonim Says:

    Salut, tot eu sunt daca nu te superi pune acest videoclip la tine pe blog.Cred ca o sa se bucure multi tineri cand o sa-l vada(poate chiar si tu). ” http://www.youtube.com/watch?v=qu02zujOcIY&feature=channel ” Regards

  2. cllod Says:

    Ok, imi place;si unde mai pui ca e facut de prietenul meu Florin Calinescu.
    Clipul va aparea duminica.

  3. Anonim Says:

    Multumesc si toate cele bune !

Lasă un răspuns

