In Christ Alone

7 răspunsuri to “In Christ Alone”

  1. Anonim Says:

    ce-i place la tine pe blog e ca mai pui din cand in cand cate-un videoclip .ce nu-mi place este ca „iti place sa critici pe alti”

  2. Anonim Says:

    si daca ai timp poate imi spui si de ce o faci ? poate ca esti un outsider !

  3. cllod Says:

    Ce imi place la tine, e ca spui clar ce vrei, ce nu imi place la tine e ca esti Anonim. Oare de ce?

  4. Mihaela Hahne Says:

    Superb cantecul! Superbe versuri!

  5. cllod Says:

    Mihaela Hahne, Corect!

  6. ftdorel_Chicago2008 Says:

    Ce imi place la tin, este faptul ca din cand in cand iti mai amintesti ca in lumea asta mai exista si muzica frumoasa:) iar ce nu imi place la tine ca esti Oltean , Oare de ce o fiiiii asa?

  7. cllod Says:

    ftdorel_Chicago2008, cam putin iti place la mine 🙂 ; De ce sunt oltean? ca sa oftic un ardelean americanizat 😉

Lasă un răspuns

