Un tur prin „Gradina de Pasti”

Astazi am fost la „Gradina de Pasti”.

Este o actiune inedita in  Valcea ( poate in Romania ) .
Cel mai mult mi-a placut la „cina cea de taina, proiectia pe piatra si camera de meditatie”
Daca esti din Valcea (sau prin Valcea) trebuie neaparat sa mergi cu toata familia, la Olanesti sa vezi „Gradina de Pasti”
ostergarten-einladung
ostergarten-einladung11
Maine, 14 aprilie, va veni un grup de studenti de la Bucuresti special pentru a vizita „Gradina de Pasti”

8 Răspunsuri to “Un tur prin „Gradina de Pasti””

  1. ilona Says:

    Nici de data asta nu o sa fiu pe acolo sa dau un tur prin acea gradina, dar…ati vazut filmul Maria Magdalena cea descatusata de pacate?

  2. lidia Says:

    Mai am fost eu, si a fost ceva de neimaginat .A fost superb.Nu ma gandeam ca asa de fain poate sa fie.
    Toti care vor sa mearga , sa mearga pentru ca nu stiu ce pierd. Felicitari celor care au organizat.Domnul Isus sa va binecuvinteze.
    Frumoasa forma de evangelizare.

  3. ionut Says:

    SUPERB!!!!!Am fost si e

  4. ionut Says:

    eu si confirm ce spunea Lidia.

  5. cllod Says:

    Ilona. Uite asa se pierd unicele ocazi in viata🙂
    Lidia. Ma bucur si mai mult ca te-am „fortat” sa mergi. Da , pastorul titi si sotia lui au facut un lucru extraordinar.
    ionut. era chiar pacat ca tu sa nu vizitezi gradina😉

  6. Hristos Traieste! restul e detaliu « Claudiu Nitisor Says:

    […] Anul acesta am stat in Valcea. Fratele meu a venit cu familia lui aici. M-am intalnit cu un vechi prieten, am vizitat  <Gradina de Pasti>. […]

  7. Mihaela Hahne Says:

    Intr-adevar ideea a fost extraordinara. Am fost si mi-a placut fff mult. Sper ca anul viitor sa primesc poze din Valcea de la organizarea aceleasi gradini. :)….deci Claudiu la treaba🙂.

  8. cllod Says:

    Mihaela Hahne, Poate anul viitor, impreuna cu un grup de americani, faceti un pelerinaj pe la mai marea gradina de pasti🙂

Lasă un răspuns

