Intrebarea saptamanii # 12

Prin anii ’90, auzeam ca biserica Elim din Timisoara este cea mai mare (numeroasa) biserica din tara.

Nu am fost niciodata la Elim, dar se zvonea pe atunci, ca biserica numara 3000 de membrii.

Intrebarea saptamanii este: Care este cea mai mare (numeroasa) biserica din Romania?

Pentru a incepe discutiile, spune care e cea mai mare biserica in care ai fost tu.

De exemplu, cea mai mare biserica in care am fost eu (in Romania) este … biserica Speranta Cluj sau Speranta Arad (nu stiu ce nr. de membrii au 😦  ).

8 răspunsuri to “Intrebarea saptamanii # 12”

  1. elena reinerth Says:

    eu am fost la Sfanta Treime la Deva (baptista), despre care se spunea ca este a doua ca marime in tara. cand am plecat noi de acolo erau cca 850 de membri, din cate stiu acum sunt mai putini. din cate stiu, biserica penticostala din oras (nu mai stiu numele) era cu peste 1000 de membri. nici biserica penticostala din Hunedoara (unde locuiesc eu) nu stiu exact cati oameni numara, dar sunt peste 1000.

  2. cllod Says:

    A doua din tara (cu 850 de membrii)?

  3. SoSorin Says:

    Cea mai mare biserica Baptista din estu europei e Emanuel din Oradea. Are ca si capacitate 2700 de locuri, iar membri pe masura.

  4. cllod Says:

    Ok multimesc SoSorin, cu siguranta esti de la Emanuel 🙂

  5. SoSorin Says:

    cu siguranta nu!, ci de la Betania Oradea 😉 n`ai nimerit`o 😆

  6. cllod Says:

    Of, inseamna ca… cu siguranta ai pe cineva drag la Emanuel… 😉

  7. SoSorin Says:

    chiar nu am pe nimeni drag acolo, 😀 nu merg acolo, nu am fost de 1 an :D, doar ca sunt informat 🙂

  8. God Says:

    ce ti a inchis botu’ asta micu… he he

Lasă un răspuns

