Cea mai mare biserica din lume.

Cea mai mare biserica locala din lume este Yoido Full Gospel Church

(vezi Church Video)

cho1

Duminica au loc 5 slujbe (programe)

Biserica are:

650 Pastori

1500 Prezbiteri

16 Districte

630 Misionari (in 55 de tari)

img6_1_20m

img6_1_23m

img6_1_21m

13 Răspunsuri to “Cea mai mare biserica din lume.”

  1. 7 aprilie « Info Creştin Says:

    […] Cea mai mare biserică din lume Biserica are: 650 Pastori, 1500 Prezbiteri, 16 Districte, 630 Misionari (în 55 de ţări) cllodvl.wordpress.com […]

  2. emsal Says:

    Oare nu aici se predică evanghelia prosperitatii?

  3. cllod Says:

    „Evanghelia prosperitatii” se predica in multe locuri.
    Este foarte nuautata.
    Cred ca si aici se predica E.P., dar putin diferit de SUA.

  4. addsalu Says:

    Wow… De afara zici ca-i mall, din interior zici ca-i Sala Palatului… 650 de pastori? Cred ca e greu de imaginat ce buget ar putea avea o asemenea biserica… Cat un oras…

  5. Evanghelici în Top 100 WP (08.04.2009) « România Evanghelică Says:

    […] 10. Revolutie in Republica Moldova 64. Vine cutremurul cel mare?… 83. Cea mai mare biserica din lume. […]

  6. teologeanu Says:

    De la fratele meu stiu ca dimineata sunt cordoane la ora noua pentru ca altfel oamenii ar da buzna si chiar asa si fac atunci cand se da semnalul de incepere a programului.

    Pe langa evanghelia prosperitatii care s-o predica acolo mai stiu ca sunt grupe de rugaciune in fiecare zi. Iar „prosperitatea” din rugacine vine.

  7. cllod Says:

    addsalu, da dar Prigoana nu ar castiga nimic acolo🙂🙂🙂
    teologeanu, Istoria misacrii din Corea de Sud e foarte mare si controversata.

  8. Anonim Says:

    cea mai mare biserica din lume este foarte frumoasa

  9. sava1916@gmail.com Says:

    Isus a zis: voi zidi Biserica Mea, şi porţile Locuinţei morţilor nu o vor birui.
    .. oare se predică evanghelia lui Hristos in cea mai mare biserica din lume?… si i ce ar folosi unui om să cîştige toată lumea, dacă şi-ar pierde sufletul? Sau, ce ar da un om în schimb pentru sufletul său? Matei 16:26

  10. BIF PLUTON Says:

    ASA CEVA VEZI O SINGURA DATA IN VIATA MERETI SI VIZITATI E FANTASTIC

  11. Anonim Says:

    este adevarat ce se spune despre pastorul biserici cum ca ar fi in relati sexuale cu baieti., si sa destramat biserica

  12. ANITA LIDIA Says:

    HERMANO PASTOR CHO ES LA HERMNA ANITA LIDIA PINEDO ES LA HERMNA CUANDO ESTABA MIARANDO EL MAR DIOS ME DIJO MIRA ASIA ARIBA CUNADO MIERE UN DEREPENTE VI EL SOLO OPACO DEPUES ME BAJE CON MI HIJA HARELI QUIÑONES Y MI NIETO HAIR LEONARDO JASIEL SANCHES QUIÑONES DE 3 AÑITOS DE EDAD HA QUE JUGARA CON LAS OLAS DEL MAR ENTONSES DIOS ME ABLABA ME ISO ALSAR MI CABESA ASIA ARIBA ENTONSES VI UN DRAGON TAN ALTO MUY LATO QUE ME MIRO Y YO LO MIRE TENIA US IJOS DE COLOR ROJO SU PIEL VERDE SENISAS ENTONSES DIJE SI LE SIGO MIRANDO TALBES ME ASE DAÑO ENTONSES MIRE HA LAS OLAS YA LAS OLAS ENPENSO HA RENERGAR ESTABA MOLESTA CON MIGO ENTONSES YO LE DIJE MMMMMMM ABER SI BAS HA PODER COMIGO ENTONSE ME SUBIU RIENDOME BURALNDOME DEL ENEMIGO DE DIOS JEHOVA DE LOS EJERCITOS DESPUES LE VI COMO TRASPASO ESE DRAGON EN SU CABESA TENIA LAS MANOS DE UN HOMBRE DE COLOR MORENA QUE LE TENIA SUJETADA SU CABESA DE LA SERPIENTE COMO SI QUISIERA DETENERLO LAS PAREDES DEL CURTO DE HONY ESMIT FIORENTINO QUIÑONES 2 AÑITOS DE EDAD ENTONSE LE DIJE SALFUERA DE AQUI EN EL NOMBRE DEL PADRE DEL HIJO DEL ESPIRITUSANTO SAL FUERA LE DIJE ENTONSES ESE ANIMAL SE BOLTEO Y DESAPARECIO DESPUES CUANDO VENIA CANTANDO AL NUSTRO DIOS JEHOVA DE LOS EJERCITOS VI DENUEVO ESES ANIMAL SERPIENTE QUE SALIA POR ENSIMA DE UNA CASA YO NO ISE CASO SEGUIA CANTANDO HA MI DIOS JEHOVA DE LOS EJERCITOS ENTONSES SE ASERCO AQUERERME TOCAR MI COSTADO ENTONSE LE DIJE CALLATE LA BOCA Y SAL FUERA DE AQUI Y NO TENTRAS LA SEÑOR TU DIOS Y SOLO A EL ADORAS ENTONSES VI COMO SE RETROSEDIO DEPUES UNDIA ORANDO LE VI DENUEVO ENSIMA DEL MAR ASIA ARBA ENTONSES LE DIJE TU SAL JEHOVA EN TU ENEMIGO ENTONSES VI COMO SU SAL DE JEHOVA DENTRO HA SUS OJOS TODO SU PIEL Y SE CONSUMIO SE DESAPARECIO ASI ES HERAMNO CHO BENSIMOS SIGUIMOS BENSIENDO SEGUIREMOS BENSIENDO CON CONJEHOVA DE LOS EJERCITOS CON SUS HANJELES DE SU EJERCITO NUETRO SEÑOR JESUCRISTO ESPIRITUSANTO DE DIOS SU SANGRE ROJO CARMENSI ES LA HERMNA ANITA LIDIA PINEDO BERM,UDEZ DE LOS COLORES QUE SALEN HO SE VE POR LA TELEVICION EN TODO EL MUNDO POR ASI ME LEBANTO DIOS DEPUES QUE ESTAS PERSONAS ROSA AQUINO Y SUS CONPLISES ME CALUMNIARON MI VIDA INTIMA DE MIS HIJA DE MIS PDRES LA MUNDO DEPUES SECUETRARON DOPARON BIOLARON HA MI HIJA LUCERO DEMI QUIÑONES EN EL COLEJIO FUJIMORI PINEDO ROSA AQUINO Y SUS CONPLISES DIOS JEHOVA DE LOS EJERCITOS ME LEBANTO MIS COLORES SON ROJO CARMESI LA SANGRE DE JESUCRISTO ORO COLOR LILA COLOR AZUL COLOR VERDE COLOR TURQUESA COLOR MERON COLOR NEGRO COLOR BLANCO COLOR NARANJA COLOR MANDARINA COLOR AMARILLO COLOR ACACIA COLOR TEJON COLOR BEICH EL COLOR ECPIGA DE TRIGO SPIGA DE TRIGO DIOS JEHOVA DE LOS EJERCITOS ME HA BENDECIDO EL COLOR AGUA COLOR UVA EL COLOR ROSADO BENDICIONE HERMANO PASTOR CHO EN LE NOMBRE DE NUESTRO SEÑOR JESUCRISTO GRACIAS TANBIEN HA MIS HERAMNOS PERIODISTAS DE RADIO INTEGRIDAD RADIO PASIFICO RADIO LALUZ RADIO CHAQUI RADIUO LA FAMILIA HA LOS PERIODISTAS DE CNN HA CLARO HA LA ENPRESA CLARO HA FELIPE FIORENTINO FAMILIA VACA FAMILIA NAPA HOMAR PPLASENCIA EBER PLASENCIA HA LA COMITIVA HA MIS HERAMNOS MORMONES HERAMNOS QUE APRENDIERON QUE JESUCRISTO ES EL UNICO MEDIADOR ENTRE LOS HOMBRES EN LA TIERA CATOLICOS PASTOR VERNADINO HA SEREANG HA SEREANSGO HA LA POLICIA DE PRO HA POLICIA DE LA BOINA ROJA HA POLICIA RED DE TODO EL MUNDO BENDICIONES EN EL NOMBRE DE NUETRO DIOS PDRE JEHOVA DE LOS EJERCITOS NUETRO SEÑOR JESUCRITO ESPIRITU SANNTO DE DIOS JEHOVA ES LA HERMNA ANITA LIDIA PINEDO BERMUDEZ ESPOSA DE VICTIOR QUIÑONES PASTOR MAMA DE LUCERO DEMI QUIÑONES PINEDO HARELI AMERICA QUIÑONES PINEDO RUBI DENICXE QUIÑONES PINEDO MIS NIETOS HAIR LEONARDO JASIEL SANCHES QUIÑONES DE 5 AÑITOS LLANELL LISET SANCHES QUIÑONES DE 7 MESE DE NASIDA HONY ESMIT FIORENTINO QUIÑONES DE 4 AÑITOS LIONEL ESTAFANO FIORENTINO QUIÑONES 6 MESE DE NASIDO MIS PADRES PORFIRIO PINEDO MIA MADRE SOILA ROSA BERMUDEZ MIS HERMANOS ROSA ELISABET PINEDO BERMUDES JOEL ISAIAS PINEDO BERMUDEZ NELSON RUBEN PINEDO BERMUDEZ BERMUDEZ SUNLI CARDENAS NICOL CARDENAS DALESCA PINEDO RANDI PINEDO REILI VALENTIN PINEDO HAINA BALENTIN PINEDO WUNI PINEDO 10 8 AM 30 12 2013

  13. ANITA LIDIA Says:

    es la herma anita lidia pinedo bermudez me olivide de es cribir de que pais soy soy de peru lima los olivos calle 93 lote 30 juanpablo segundo bendiciones heramno pastor cho ha heramnos rosa aquino es mi besina y su lote es le lote 29 les digo esto por que estas persona rosa aquino y sus conplese estan ecuchando lo que ago en mi casa bendiciones heramnos siempre adelante siempre adelante 10 21 am 30 12 2013

Lasă un răspuns

