Singur la Ikea

Era tarziu.

Nici nu urcam bine la etaj ca auzim ceva de genul : „…va rugam sa va indreptati catre casele de marcat…”

Eu, nici gand. Vreau sa cumpar. Doar n-am venit degeaba.

Iau cateva scaune (le car dupa mine) pana cand intreb un lucrator Ikea de un suport de umerase. Imi da o informatie si imi zice ca scaunele sunt doar mostre si ca daca vreau scaune sa le iau de jos de la casa.

Anuntul se repeta de vreo 5 ori. Noi mergem aproape alergand prin labirintul de la etaj. Parca ultima data cand am fost la Ikea, etajul nu era asa de lung.

Coboram scarile.

Aud incredibilul anunt „… casele de marcat s-au inchis…”

Nu se poate !!!

Alergam de-a’binelea.

Un angajat rade , am vrut sa ma intorc la el, dar vroiam sa platesc scaunele si eram disperat ca nu am gasit suportul de umerase despre care mi s-a zis ca il gasesc la casa.

Mai aud inca o data mesajul cu „… casele de marcat s-au inchis…”

Ajungem la case. Doua case mai erau deschise🙂

Ma comport ca si cum nu am auzit anunturile si ii spun doamnei de la casa supararea mea: mi-au zis ca il gasesc la case dar…, si nu sunt din Bucuresti ca sa vin maine…

Doamna, foarte draguta, se uita pe un catalog. Chiama o colega. Ii spune despre ce e vorba. Colega se duce in cautarea suportului de umerase.

Toate casele erau acum inchise. Vreo 5 angajati stau (rabdatori) dupa noi.

Incredibil ! tanti vine bucuroasa cu supotrul de umerase: „L-am luat pe cel mai zdravan” zise ea cu un zambet larg.

Super multumit de comportamentul celor de la casele de marcat, deschid portofelul sa platesc. Surpriza! Nu mai aveam lei. Spun printre dinti „aaaas, am uitat sa schimb banii”

„nu e nici o problema avem, dupa colt, un automat de schimbat banii”- imi zice foarte calma doamna de la casa.

Fug, schimb banii, ma intorc. Cei 5-7 angajati erau la casa cu pricina.

Ma simnt penibil. Majoritatea zambeau. Eu nu.

Iesim (victoriosi) cu cumparaturile.  In parcare iata ce am vazut:

p1150301

P. S. Cand am intrat in masina s-au stins si luminile de la magazinul Ikea.

6 Răspunsuri to “Singur la Ikea”

  1. anca Says:

    pai tot e bine ca lucrurile se schimba in tara noastra si clientul este stapanul nostru!!! macar la Ikea!

  2. ionut Says:

    :))

  3. NICOLETA Says:

    In numele colegilor mei,va multumesc pentru aprecieri dar tin sa va spun ca in magazin nu se da niciodata un anunt de genul ,,casele de marcat s-au inchis”iar pentru cea care a mers in magazin sa va aduca produsul ,,colega” e mai ok decat ,,tanti”.

  4. cllod Says:

    anca, Traiasca Ikea si sa-i invete si pe altii.
    Ionut😉
    Nicoleta, Am intrebat cei 2 martori cu care am fost in magazin, despre anunt. Nici unul din ei nu isi aminteste deci ce oi fi auzit eu? sunetul disperari… . ,,colega” e mai ok decat ,,tanti” – pentru dvs, pentru mine doamna e mai ok decat colega😉
    multumesc pt coment.
    Maine e posibil sa vin iarasi la Ikea poate o intalnesc pe tanti, doamna, coega.

  5. elena Says:

    corect ar fi ca din momentul in care se dau anunturile cu inchiderea magazinului,clientii sa se indrepte catre casele de marcat,nu sa sfideze anuntul….cum ar fi odata ajunsi la casele de marcat,sa le gasiti inchise?

  6. cllod Says:

    elena, Corect!

Lasă un răspuns

