O zi numita Ciresar

De mult am asteptat aceasta zi: sa-l vad pa Pustan la Valcea.
(nu ascund ca astept si alte zile)

Penultima data cand ne-am intalnit, a fost acum vreo 4 sau 5 ani la o conferinta la Sibiu. Atunci l-am intrebat pe Pustan cand vine la Valcea. Mi-a zis ca nu stie. Nu m-a multumit raspunsul lui si l-am intrebat „ai fost VREODATA in Valcea?” mi-a raspuns ceva de genul : in trecere…

Anul trecut am fost la Pitesti sa-l vad. Deacum era impreuna cu Ianovici care tocmai fusese la Valcea. L-am intrebat din nou: cand vii la Valcea?
-pe la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie. Te sunam!
Ianovici ma ajuta: i-am spus si eu ca la Valcea a fost deosebit. Domnul lucreaza.

Pe la inceputul lui martie aflu ca vine Pustan in Valcea, imi trimite si niste fluturasi (cu data gresita / e clar ca nu i-a scris el 🙂 ).

Afise cu marele eveniment s-au pus foarte putine (eu am vz 1 singur si ala la o biserica) dar, s-au facut si impartit peste 1000 de fluturasi.

Sala a fost plina. Muzica a mers bine. Mesajele au fost bine livrate, oamenii au reactionat.

Singura intrebare pe care o am, e ce se va intampla cu cei care au „iesit in fata” marturisand ca au nevoie acuta de rugaciune. Nu am vazut lucratori locali pe langa ei. Cum vor primi indrumare? ii vom mai intalni vreodata?

La sfarsit, ma urc in masina sa plec acasa. Cand ajung in dreptul usii de serviciu a Casei Sindicatelor ii vad pe baieti (inlusiv pe Pustan si pe Ianovici) carand sculele si echipamentul electric. Deschid geamul si il intreb pe unul din baieti: – mai aveti de carat? imi raspunde: – Daaaaa. Dupa da-ul lui aveam impresia ca o sa incarce masinile si cu scaunele din Sindicate.

Trag masina pe stanga si merg sa-i ajut.

In timp ce caram sculele, Pustan incepe sa recite dintr-o poezie. Ianovici e primul care o recunoaste si o numeste. (nu va spun ce poezie ca nu e de Traian Dorz 🙂 ) Stiati ca in timp ce incarci (sau descarci) instrumente, glumele au un gust mai bun?

Ciresarilor ati facut o treaba excelenta! Felicitari!

Pacat ca multi crestini nu s-au putut bucura de ultima parte a acestui eveniment: „caratul sculelor”.

Invata-tii! cu totii vom fi mai bucurosi.

Lasă un răspuns

