Pustane, pe barba ta am fost invitat la masa.

p11504231La sfarsitul evanghelizarii facute de Ciresari, un pastor vine la mine si imi spune ceva de genul : noi, impreuna cu biserica x, am organizat o masa pentru Ciresarii si „lucratorii” din Valcea, stiu ca te cunosti de mult cu Pustan si m-am gandit sa te invit si pe tine la masa.

I-am raspuns ceva de genul : Daca ma invitai si cand ai invitat Pastorii din Valcea pentru organizarea acestui eveniment, acum eram vrednic de mancare asa ca…

Daca-l cunosteam pe Ianovici…

Un răspuns to “Pustane, pe barba ta am fost invitat la masa.”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Si eu care ma asteptam ca ne povestesti ce bunatati ai infulecat :P.

Lasă un răspuns

