Mi-a venit ameteala

Ieri m-a luat ameteala.

Am inregistrat un nou record personal la nr. de vizite.

Intr-o singura zi, 2086 de vizite.

Blogul meu a fost (este chiar si acum) pe locul 14 in topul wordpress, si pentru cateva ore , pe primul loc ca blog evanghelic.

Stati linistiti, mi-a venit ameteala, dar o sa-mi revin.

Dar ce priveliste frumoasa🙂

5 Răspunsuri to “Mi-a venit ameteala”

  1. Anonim Says:

    e OK, felicitari!!!, numai sa nu te umflii prea tare in pene (asa cum ai obiceiul… ce sa facem… unele lucruri nu le putem schimba chiar daca vrem…)

  2. Abel Says:

    Felicitări, la cât mai multe vizite.

  3. Anonim Says:

    OK, felicitari, numai ai grija sa nu te umflii prea tare in pene, asa cum ai tu obiceiul.. asta este, unele lucruri nu le putem schimba nici cum

  4. Mihaela Hahne Says:

    Felicitari d-ule Cllod!!! Imi place blogul d-voastra foarte mult si sper sa o tineti tot asa, imbinand utilul cu placutul.

  5. cllod Says:

    Anonim, esti din sistemul vechi. Nu poti aduce o lauda fara sa un avertisment. Vorba ta: unele lucruri nu le putem schimba nici cum Multumesc🙂
    Abel, Multumesc. Mai fac cafea:-P
    Multumesc d-na Mihaela. Daca voi putea, il voi imbunatati dupa care il vand😉

Lasă un răspuns

