Celui mai iubit baiat

Cu 9 ani in urma, (pe 6 martie la ora 14.15) viata mea s-a schimbat complet. Tu ai venit in lumea mea. Atunci am avut sentimente ciudate, atat de diferite de sentimentele ce le am acum.

Darius, ii sunt recunoscator lui Dumnezeu pentru caracterul ales pe care tu, l-ai dobandit in acesti 9 ani (oare cum vei fi peste 9 ani?).

Sunt foarte bucuros ca Dumneeu m-a ales pe mine sa iti fiu tata. Sper sa nu va dezamagesc pe nici unul din voi.

Admir intelegerea de care deseori dai dovada. Agerimea ta de minte, ma surprinde mereu. Logica ta ma da gata.

Voi fii intotdeauna fanul tau nr. 1

La multi ani!

P.S.

Stiu ca, (candva) va tb sa-ti cumpar ceva din cadourile pe care mi le-ai spus dimineata in 2 secunde: Arc, Trusa de prim ajutor (si eu cred ca asta ne trebuie🙂 ), Nitendo, Laptop

7 Răspunsuri to “Celui mai iubit baiat”

  1. boggdann007 Says:

    LA MULTI ANI!!!!! DARIUS

  2. anca Says:

    si eu vreau sa iti urez La multi ani Darius! esti intr-adevar un baiat special si binecuvantat! esti o binecuvantare pentru mine si multi alti! Domnul sa te tina si sa cresti sa fii o marturie a lucrarilor Lui marete!

  3. TOTUL PRIN HAR Says:

    La multi Ani Darius!!! Eu sunt fanul nr. 2…. eee poate nr. 4……. nu vreau sa supar pe mami, si Giulia….

    Joey

    Cllod… Vi azi la sala? ma gandesc ca merg din nou singur…. asta este, macar ai oscuza buna azi…😉

  4. Mihaela Hahne Says:

    La Multi Ani Darius!!! Si eu si Katie te pupam si sa stii ca iti dorim o zi cant mai frumoasa, plina de multe multe cadouri frumoase…

  5. cllod Says:

    Multumim!!!

  6. Mihaela Hahne Says:

    Dar toate aceste urari nu erau pentru d-voastra ci pentru nepotul d-voastra…ups fiul d-voastra.

  7. loys Says:

    LA MULTI ANI DARIUS ! DOMNUL SA TE BINECUVINTEZE .SI SA-I ASCULTI PE PARINTII.

Lasă un răspuns

