Blogul meu in Topul WordPress

Daca am inteles eu bine, WordPress are 214.475 de bloguri inscrise in platforma sa. (Nu stiu cate din ele sunt in limba Romana).

Desi nu cred in Topul WordPress m-am simtit bine  sa-mi vad blogul clasificat astfel:

Top Blogs –  locul 30

Growing Blogs – locul 15

Top Posts – locul 3

2 Răspunsuri to “Blogul meu in Topul WordPress”

  1. Alin Cristea Says:

    Informaţiile oferite sînt deformate din pricina decontextualizării lor.

    1. Poziţia într-un Top WP trebuie menţionată ÎMPREUNĂ cu data şi ora.

    (Topul creşterilor cunoaşte cele mai rapide schimbări, la distanţă doar de minute uneori.)

    2. Poziţia într-un Top WP trebuie menţionată ÎN CADRUL unui anumit top.

    Locul 30 este (la o anumită dată şi oră) în topul WP de lb. română.

    3. Gradul de încredere într-un top WP (sau în altul, precum ZeList sau BlogRank) e invers proporţional cu gradul de ignoranţă, nu-i aşa?

  2. cllod Says:

    Alin, se pare ca iti place vorba batraneasca”fa ce zice popa…”
    1.In topurile postate de tine nu am vz mentionata ora.
    Ziua cred ca se subantelege (nu scriu in fiecare zi topuri),
    2. limba era mentionata in paranteza.
    3. Ha, ha. Eruditule.

Lasă un răspuns

