Dacia Duster

duster-concept

dacia-duster-concept-geneva-2009-premiera-006

dacia-duster-concept-geneva-2009-premiera-009

Pentru mai multe poze (si video) CLICK AICI

48 Răspunsuri to “Dacia Duster”

  1. Mihaela Hahne Says:

    D-ule Cllod, va vad conducand o astfel de masina. Asta asa ca lamaile sa ramna permanent pe Ford, cel putin pentru un an :).

  2. 12 bloguri în Top 100 WP (04.03.2009) « România Evanghelică Says:

    […] Dacia DASTER !!!… adica DUSTER. 7. Dacia Duster 17. Turneu Speranta si Prietenii – martie 2009 – update 38. cip-uri, 666, anticrist, pasapoarte […]

  3. valycutzzu Says:

    supre tare masina

  4. cllod Says:

    Mihaela Hahne, frumos…
    valycutzzu, mi-e teama ca arata asa DOAR pe calculator.

  5. iulica Says:

    praful sa se aleaga de ea.
    dacia dezastru 666

  6. diana Says:

    sooper da la primul accident eeeeeeee vai de ea

  7. cllod Says:

    iulica, nici eu nu am bani s-o cumpar, dar tot frumoasa e 😉
    diana, vai de ea ca vai de ea, dar cu noi cum ramane?. Nu stiu care e nivelul ei de siguranta.

  8. Dan Says:

    Mamaaaa, scuze, am intrat pe pagina posesorilor de Maybach-uri !!!

  9. cllod Says:

    Poate a posesorilor de Maybagabanilaciorapsaieiodacie 🙂

  10. gogu sclipici Says:

    nu fiti rai este doar un concept !!!!!! dar daca ati vedea-o pe strada si ar mai costa si vre-o 12 000 !!!!!!! eeeeeee………..!!!!!!!!!! ce mai ziceti atunci ??????/

  11. dan Says:

    nu mai strimbati din nas ca masina e foarte tare e facut cu cap e chiar de fite

  12. razvan Says:

    Bai fratilor, a fost prezentata la Salonul Auto de la Geneva si a avut succes, daca nu stiati.Este super tare masina.Comentariul il fac pt.cllod.

  13. Ionutz Says:

    Nu prea e cine stie ce mare frumusete la ea dar arata cat de cat bine

    • am_0_lei Says:

      ionut esti cam prostut!!ce drac vrei de la o dacie .fata de ce era inainte e super tare .e naveta spatiala.vrei inapoi la 3 prezoane????????????????????

  14. dreghy Says:

    ca design, e minunata…….giugiaro a spus ca arata bine, si ca pentru aceasta perioada de regres dacia o duce bine…..dar din pacate are un lenes de 1500cm sub capota de doar 105 caluti….dar per total e misto……

  15. romyhome Says:

    conceptul e superb ,nu stiu ce va mai ramane din el la iesirea pe strada,motorizare decenta ,iar in cea ce priveste siguranta va avea cel putin 4 stele NCAP

  16. laurentiu Says:

    ma ce sa spun e suepr tare dar momentan e un concept ……… sa o vedem pe strazi si mai vorbim

  17. nicolaevici Says:

    eu spun ca arata bine masina…nu stiu cati vom putea sa o cumparam ca pretul e cam mare cu toate dotarile spun eu..acum o asteptam pe strada sa vedem cum se comporta

  18. vladsturz Says:

    din fericire… chiar am fost la geneva, si chiar am vazut-o. Nu e pe calculator, e in realitate. e la mine pe blog una, o poza.

    • cllod Says:

      gogu sclipici, depinde a cui o fi 🙂 , dan, pana nu bag piciorul in acceleratie ei…, razvan, si logan-ul a fost al geneva si ce a iesit?, Ionutz, si eu zic ca arata (prea) bine, asta face sa creasca scepticismul meu, dreghy, ei, stai sa vedem la ce pret, romyhome, Zici?laurentiu, asa am zis si eu. nicolaevici, sa vedem!. vladsturz, super, dar unde e blogul?

  19. DaNy Says:

    Arata bine masina ,astept sa intre pe linia de fabricatie din Romania,lucrez la dacia, sectia montaj general unde iese produsul finit. Sper sa aiba succes!

  20. nicolaeDraghiaci Says:

    ce tare e masina
    aia cre zic ca nu e buna sunt GAY

  21. nicolaeDraghiaci Says:

    e cea mai tare masina din toate Daciile.zic eu
    pacat ca are doar 105 cai putere

  22. horya Says:

    cum ai pus asa pozele..ca vreau sa stiu…cum ai facut?

  23. cllod Says:

    DaNy, oricum esti fericit ca (mai) lucrezi 🙂 . nicolaeDraghiaci cum ai ajuns la concluzia asta?. cand se vor face autostrazi se vor mai adauga cativa caluti. horya spune: click dreapta pe poza si o salvezi.

  24. aalliinn Says:

    ba ce sa zic e tare, dar nu cred ca o sa ajunga pe strazile din romania

  25. florin ciolea Says:

    am un bmw dar as cumparao

  26. mitza19 Says:

    mai nu mai fiti rai ca arata foarte bn fatza de celelate modele dacia de ce sa nu recunoastem ca este mijtoo

  27. ovy Says:

    daca are motorul de 1,5 mai bine imi iau o caruta cu 2 cai si la demaraj sa fiu al dreacu de nul fac,am ramas dezamagit kand am auzit k are doar……………,,…………………………….1,5motor,ea arata incredibil de impresionant,nu cred k are stabilitate interiorul zici k e din filme ,exteriorul este inca o data zic superb si nu va cred daca ziceti k nu va place pt k mintiti sau sunteti doar carcotasi,imi pare rau k nu are dotari multe si k pretul este exagerat,dar asta e romanul sau tiganul, nu stiu. de la o dacie ,inventeaza direct cea mai frumoasa masina,dar bineinteles k romanul este hot,pt k asa suntem noi ne nastem cu reflexe de a ciordi.exteriorul la facut incredibil dar interiorul si motorul e varza..o sa aveti succes o sa vindeti aproape nimic daca nu va domoliti cu smecheria asta de pret.de la 8mii vati ridicat la 130mii.pai da ce este asta fratilor … spala calca ce naiba hai sa fim seriosi,cu bani astia ……stiu k nu sunteti voi vinovati pt pretul asta,dar sti vorba aia .ce face romanul pe criza financiare,.mai schimba 100euro

  28. ovy Says:

    de la 8mii la 130mii uau ce putin! contactatima k eu cumpar 15 si va fac si voua 25 cadou k o am pe tamara matusa. sunt in dubii nu stiu cate sa cumpar spunetimi o parere va rog,cate sa iau 40 sau nimic

  29. ovy Says:

    ce pot face cu 130mi euro.imi iuai un audi a6 pe la 20mi sh,un apartament la vreo 60mi lu navastamea ii iau si ei una pe la 10 mi si cu 40mi imi deschid fratilor o afacere si traiesc fara nici o grija.CAT DE PROST SA FI SA DAI ATATIA BANI PE O ASTFEL DE MASINA CICA DUSTER,

  30. ciobanu valeriu Says:

    asta DA concept dar sa no dea in bara cu vreun pret obraznic ca ar fi pacat SUPERTARE

  31. Brandy Says:

    e editie limitata?

  32. Fan Says:

    Sper sa fie folosite cat mai multe elemente din acest prototip in urmatoarea dacie lansata 🙂

  33. Seby Says:

    Oricum,nu v-a iesi pe strazile din Romania…!Dacia este o masina pentru toate buzunarele,nu una de cateva milioane de euro!Nici nu stiu de ce au facut-o!

  34. temporizator Says:

    fake.

  35. cllod Says:

    Da, dar ati vazut-o pe asta? https://cllodvl.wordpress.com/2009/03/28/nano-cea-mai-ieftina-masina-din-lume-video

  36. Dreghy Says:

    Apropo, am uitat sa spun….este doar un concept, si nu va fi pus niciodata in producţia in masa…..pacat……..dar 60% din duster se va gasi pe urmatorul model dacia…..

  37. eu Says:

    Nu mai criticati masina asta ca daca e scoasa pe piata ii va intrece si pe cei de la nissan si alte firme tari. si inca ceva nu mai descurajati piata de autoturisme romanesti pentru ca atunci si economia noastra se va duce in p***. dar ce sa stie taranu de roman. mai intai documentati asupra masini si apoi sa criticati. si inca ceva la cum arata sigur va costa peste 50.000 de euro pare o masina finuta

  38. Gofu` Says:

    E cea mai tare masina posibila scoasa de Dacia pana in prezent si cu siguranta poate bate cu fundul gol marci adoptate cum e si Dacia, precum Skoda sau Seat. Un pret bun la ea si sunt dispus sa fiu primul client al acestui model. Go Dacia!!!

  39. Anonim Says:

    dap mijto pe pc dar in realitate ramane de vazut

  40. claudiunitisor Says:

    De acum ma puteti citii aici:
    http://claudiunitisor.wordpress.com/

  41. ionelo Says:

    Daaaaa,la nivelul lui x6 sau x1 ,dar sa vedem cand va deveni realitate si la ce pret,avand in vedere la ce putem noi financiar…

  42. pop Says:

    nu vedem noi asa ceva sa iasa de de la pitesti hai ca face o suta doua da dupa aia li se ia ca asta nu e batrana dacie sa sa faca sutele pe zi ca pe banda de ce nu la reanoit pe batranul ARO daca vroia x-uri dinaste
    a sau poate sa zica si ei ca x0
    ca nu o sa se intraca ei cu aia de bmw decat cand o sa mearga rezerva de la duster la x5

  43. dreghy Says:

    revin asupra comentariilor mele anterioare….masina asta rupe…pt toti cei pasionati de cai putere, le recomand un x6, q7…dar totusi, la 13mii euro, o masina cu tractiune integrala, construita cu tehnica de la renault si nissan, in opinia mea merita. mereu am fost anti dacia, si pana nu voi vedea pe strada un model v6 de 2.5 litri, nu voi fi interesat, dar totusi, masina asta se va vinde precum berea rece vara…astept un 2.5 fsi, chiar si tdi merge

  44. claudiunitisor Says:

    ATENTIE!!!

    Nu mai scriu pe acest blog.

    Ma puteti citii pe noul meu blog aici :

    http://claudiunitisor.wordpress.com

  45. Anonim Says:

    ASTA E FRUMOASA FATA DE ALTE MASINI

  46. sergiu Says:

    ar fi fain sa stai la volanul unei astfel de masini

Lasă un răspuns

