Dilema Raiffeisen Bank

De vreo 3 saptamani primesc zilnic e-mailuri care au semnatura Raiffeisen Bank.

Ma anunta cate ceva despre securitatea contului meu cerandu-mi datele personale.

Astazi pana la ora 8.30 am primit 4 mailuri marca Raiffeisen Bank.

Iata cum arata unul din mailurile primite astazi:

In atentia tuturor clientilor Raiffeisen Bank,

Raiffeisen Bank a updatat sistemul online de securitate.

Prin acest Intermediu suntem obligati sa mentinem increderea clientilor nostri prin a proteja intimitatea si securitatea informatiilor dumneavoastra impotriva accesului neautorizat: furtul de identitate si frauda de cont va rugam sa urmati urmatorul link si sa confirmati datele dumneavoastra personale: …

Sa dau crezare?

Este contul meu in pericol?

Cei ce trimit mailurile sunt niste ticalosi / hakeri?

Daca nu imi dau datele imi pierd toti banii din cont?

Dar daca imi dau datele si mi se fura toti banii din cont?

Oare Raiffeisen Bank nu mai e o banca sigura?

Nu stiu ce sa fac.

Un singur lucru stiu sigur: eu nu am cont la Raiffeisen Bank!

P.S.  In timp ce scriam acest articol am mai primit un e-mail de la Raiffeisen Bank cu subiectul „Autentificare nereusita” 🙂

3 Răspunsuri to “Dilema Raiffeisen Bank”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Foarte, foarte amuzant d-ule Cllod….

  2. HAJNI Says:

    Salut.
    Si eu am aceeasi problema ca si tine, insa anti-virusul instalat pe calculatorul meu imi spune ca acel site unde scrie sa dai click, este un site „piratat”, deci eu tot ce vine de la ei pur si simplu sterg.
    Nu stiu ce au de castigat din faptul ca zapacesc oamenii care au cont la raiffeisen, dar e nashpa rau cateodata…

  3. cllod Says:

    Mihaela Hahne, scriu si pentru fani….,
    HAJNI, anti-virusul tau e destept!!!

Lasă un răspuns

