Teste grila pentru permisul auto

morarilor-pantelimon

(Click pe poza)

Nu vreau sa peird carnetul de conducere.

Am gasit un site unde poti da on line testul grila (de verificare ) pentru permisul auto.

Am incercat de trei ori, am picat.

Daca va intereseaza incercati si voi.

Astept opiniile voastre.

Eu cred ca intrebatile sunt de vina 🙂

Click Aici

4 răspunsuri to “Teste grila pentru permisul auto”

  1. abigaella Says:

    am dat recent examenul auto…si pana sa-l dau am exersat pe acest site…am facut cam cate 10 chestionare pe zi…chiar dak la inceput mai si picam…insa am ajuns sa nu mai gresesc…plus ca sunt asemanatoare cu cele de la examen…si stilul este acelasi…asa k bafta…eu am luat ..:)

  2. cllod Says:

    abigaella, felicitari!!! Nu pot sa iau ce deja am. Nu vreau sa mi se ia ceea ce deja am, pentru ca sa fiu nevoit sa iau ceea ce nu am pentru a avea 🙂

  3. Cursuri Auto Says:

    CursuriAuto.ro îti pune la dispozitie zeci de chestionare auto generate din mii de întrebari din legislatia rutiera pentru toate categoriile principale de conducere.

  4. make money online Says:

    Hi my friend! I want to say that this article is awesome, nice written and include approximately all important infos.
    I would like to see more posts like this.

Lasă un răspuns

