De ce m-ati clickuit de 50.000 de ori?

clickM-ati clickuit de 50.000 de ori.

De ce?

7 răspunsuri to “De ce m-ati clickuit de 50.000 de ori?”

  1. Alin Cristea Says:

    Mă mai şi întrebi? Nu-i de-ajuns că te-am clickuit? 🙂

  2. TOTUL PRIN HAR Says:

    ca tot ne trimiti linkurile tale pe mess.

  3. cllod Says:

    Alin Cristea, credeam ca o sa imi zici ceva destre onoarea de a ma clikcui 🙂
    TOTUL PRIN HAR, pai dupa o pauza asa lunga , va mai onorez cu cate un mass. Doar bucuria voastra ma intereseaza 😉

  4. TOTUL PRIN HAR Says:

    pauza lunga???? Parca primim linkuri o data la 5 ore…

  5. CiprianS Says:

    d-aia nu accept usor add-uri la mess.
    „Cine esti si ce doresti cu linkul tau, frate? te temi ca daca nu-l trimiti, nu mai atingi in veci 60.000?”
    ..asa mi-s eu, suspicios! Vivat! 😀 😀 😀

  6. cllod Says:

    TOTUL PRIN HAR , stiu ca orice cuvant venit de la mine pare proaspat…
    CiprianS, Tuturor celor din lista mea de mess, le-am dat ocazia (unica) de a nu primi de la mine mesaj cu linckul meu. O singura persoana si-a exprimat aceasta dorinta. Acum te intreb: cum sa ii privez eu de extraordinarul meu link?
    Dar tu esti sadic. Dupa ce dai cu toporul imi pui si 3 fete zambitoare. Suspiciosule!
    Credulul frate cllod 😉

  7. mata Says:

    Ce cool esti tu! Ia vezi poti sa sugi pula de 50000 de ori? Ratatule!

Lasă un răspuns

