Test

Poti face 6 puncte din prima?

Incearca AICI

Ai reusit?

7 Răspunsuri to “Test”

  1. cristina Says:

    yep!🙂

  2. boggdann Says:

    foarte tare,si prima data la … m-am uitat.
    :-d

  3. cllod Says:

    Cristina, eu am vrut sa fiu „green”.
    Bogdan, mai sunt si altii care doresc sa faca testul, de aceea te-am „cenzurat”. Poate colegii tai?

  4. Gabriela Says:

    :)) Eu ma intrebam care-i faza ca un obiect era in plus acolo:P
    Interesanta idee

  5. cllod Says:

    Distragerea atentiei🙂

  6. Gloria Pro Deo Says:

    Pace!

    Organizatia Gloria Pro Deo va invita la un parteneriat de site-uri si schimb de cunostinte,colaborare in vederea unei slujiri cat mai aproape de voia Dlui.
    Gloria Pro Deo are ca ramuri : Radio Hope si Hope TV
    Daca sunteti de acord ca noi sa aparem cu cele 3 bannere la dvs pe site,va vom adauga si noi pe site-urile noastre.
    Asteptam un mail de confirmare si apoi sa putem trece la treaba!

    Binecuvantare,echipa Gloria Pro Deo🙂

  7. cllod Says:

    Am trimis e-mail

Lasă un răspuns

